Lukasje schreef:Precies, ik kon van Cbd slecht slapen.
Ah..

Heb je voorderest wel positieve dingen ervan ondervonden? Ik doe maar 1 druppel per dag dus heb ook zeker niet teveel.. Maar niet kunnen slapen is enorm frustrerend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Precies, ik kon van Cbd slecht slapen.
StillAngel schreef:Lukasje schreef:Precies, ik kon van Cbd slecht slapen.
Ah..Ik kon altijd super slapen en sliep heel makkelijk in maar ben sinds een aantal dagen aan de CBD olie (2,75 van jacob hooy) maar vannacht lag ik 3 uur lang te woelen.. Dat heb ik echt nooit.
Heb je voorderest wel positieve dingen ervan ondervonden? Ik doe maar 1 druppel per dag dus heb ook zeker niet teveel.. Maar niet kunnen slapen is enorm frustrerend.
Sjolvir schreef:Hannanas schreef:Ik heb ervaring met veel verschillende oliƫn en kan dan ook alleen maar adviseren: proberen!
Sjolvir, je zou cbd spain Charlotte gold kunnen proberen (ipv de relatief vlutte olie zoals jh) en anders mailen met thc-olie.nl
Waar wil je het trouwens graag voor gebruiken ivm dat je geen effect merkt. Wat voor effect wil je?
Olie met THC is voor mij geen optie, ik rij elke dag autodan ben ik mijn vrijheid kwijt.
Gebruiken aangezien ik ongeluk heb gehad en nog steeds met de gevolgen van een whiplash zit.
Wat voor effect wil ik, een wonder![]()
dus allicht ben ik wat hebberig.
StillAngel schreef:Das eigenlijk bijna bizar om van 1 druppel zeer zeer zeer veel verdunde JH olie al wakker te liggen.
Hoe laat had je die ene druppel ingenomen?
--------------------------
Dat dacht ik ook. Ik heb er voorderest ook niet echt over nagedacht dus dat kan het ook niet zijn. Staat nergens op internet zulke 'bijwerkingen' namelijk. Ik heb de druppel om half 9 genomen en wilde om half 11 slapen. Werd uiteindelijk uur of 2. Ik slaap wel veel dieper heb ik het gevoel en droom ook niet. Maar uitgerust wil ik het zeker niet noemen.
StillAngel schreef:Lukasje schreef:Precies, ik kon van Cbd slecht slapen.
Ah..Ik kon altijd super slapen en sliep heel makkelijk in maar ben sinds een aantal dagen aan de CBD olie (2,75 van jacob hooy) maar vannacht lag ik 3 uur lang te woelen.. Dat heb ik echt nooit.
superpony schreef:Ik heb die van lucovital gebruikt, maar vond de werking niet geweldig, dus mee gestopt.
Nu damp ik de cbd en dat werkt voor mij goed. Ik rook al 20jr niet, dus moest enorm wennen, maar het werkt goed en smaakt niet vies. Heb de Harmony base 300mg.
Daarnaast nu ook Thc 10% staan en van mediwiet de CBD/THC aan het uitproberen.
Maris schreef:Hannanas schreef:Ik heb een full spectrum olie met 12%thc en 8%cbd en dat werkt voor mij het fijnst.
Als je goede betrouwbare geteste cbd olie zoekt kun je beter voor Medihemp kiezen ipv bloem of luco.
Maar grote voordeel van Bloem en lucovitaal is die capsule vorm ..... Vandaar mijn vraag ernaar.