Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
florence123 schreef:Bedqnkt voor de info! Ga eens het nodoge googlewerk doen. En heeft er iemand ervaring met een fitbit om te lopen?
Susanne_ schreef:tennan schreef:
Ik doe hem toch!
Wat leuk ik ook! Welke afstand?
Goede reminder trouwens, moet nog even zorgen dat ze mijn startbewijs opsturen. Op zaterdag ben ik niet in Leeuwarden
tennan schreef:Dat is fijn Susanne! Misschien vraag ik ze ook nog wel of ik dat ook zo kan doen. Dan hoef ik niet twee keer die kant op.
Vervelend van je kaak, maar gewoon lekker je ding gaan doen dan!
Voor mij wordt het mijn eerste wedstrijd, ik heb er echt zin in.
Hebben jullie nog tips voor me, of zaken waar ik op moet letten? Hoe doe ik het bijvoorbeeld met parkeren en omkleden, en waar laat ik mijn spullen?
hwn schreef:Super, gefeliciteerd !
Mijn loopdoel vandaag was: niet gaan hardlopen, en dat is weer es grandioos mislukt. Om 18u30 stipt stond ik weer op het verzamelpunt van de joggingclub, al had ik me weer moeten reppen (door een weerspannig paard dat liever nog een uurtje op de wei gebleven was).
Door maandag (wedstrijd) en dinsdag te lopen, waren mijn spieren nog onvoldoende hersteld dacht ik, maar het ging beter dan verwacht: we liepen met een groepje rond de 11 km/u, en mijn hartslag bleef mooi laag, en kon nog volop praten (nou ja, dat kan ik altijd hoor, ben niet zeker of mijn medelopers dat altijd zo fijn vinden ).
De rest ging voor de 10 km, ik ben wat vroeger afgedraaid. Doordat mijn hartslag zo laag bleef, toch nog wat intervalletjes gedaan, want dacht dat hartslagmeter stuk was. Maar nee, alles in orde, alleen reageert ie soms wat traag. Maar het ging echt lekker, hoe sneller ik liep, hoe beter mijn benen voelden.
Supervixen schreef:Vanmiddag de mudmasters 6km gedaan. Ik heb me erg vermaakt! Geen idee hoe lang we er precies over hebben gedaan, maar heb genoten van de hindernissen en het mooie weer. Volgend weekend een 8km wedstrijd in Apeldoorn.
AmoorM schreef:Supervixen schreef:Vanmiddag de mudmasters 6km gedaan. Ik heb me erg vermaakt! Geen idee hoe lang we er precies over hebben gedaan, maar heb genoten van de hindernissen en het mooie weer. Volgend weekend een 8km wedstrijd in Apeldoorn.
Dat is toch een obstackel run? Ik vind dat zo gaaf! Op youtube zie ik wel eens filmpjes en krijg dan gewoon kippevel. 15 juli is in Drenthe in Erica ook z'n run waar ik misschien aan mee wil doen, alleen wil niet alleen en niemand in mijn omgeving wil mee. Train je daar ook voor? Bijv spieren in de sportschool?
AmoorM schreef:Na een week niet getraind te hebben vanavond lekker 5 km in 36.56 hard gelopen! Enkele seconden sneller dan 28 april. Toen had ik voor het laatst hardgelopen. Afgelopen week wel een stuk gewandeld.
Ben ook wel wat bewuster geworden van de spieren en pezen. 27 en 28 april flink getraind en het weekend erg veel pijn in de spieren. Dus nu ben ik van plan om sowieso om de dag te lopen, of om de 2 dagen. Eventueel wandelen op de rustdagen.
Op naar 21 mei! Mijn doel is om 5 km in 35 minuten te doen!