Ik weet het niet met een man met kinderen. Nu ben ik sowieso nog vrij jong vind ik zelf. Dus als er nu een man met kinderen aanklopt ren ik zo hard mogelijk weg
Maar later... stel dat het over gaat tussen mij en mijn vriend. (Ook zo een vooroordeel trouwens, je bent nog jong, dus dat gaat toch nog wel kapot...) Dan denk ik dat de groep die geen kinderen hebben een heel heel heel stuk kleiner zal zijn dan de groep met kinderen. Met het eisenlijstje wat ik al heb tov een man, weet ik niet of ik dan nog ooit aan een man zal komen als ik deze groep uitsluit
Ligt verder inderdaad ook aan de ex en het type kinderen wat rond rent + leeftijd. Wat moet je met een man die na 2 jaar zijn gezin in de steek laat denk ik dan....
Als ik mensen om mij heen hoor met kinderen denk ik oprecht ook wel dat full-time moeder zijn (en een baan) niet niks is. Als ik dan hoor dat na een volledige werkdag, snel naar huis, snel koken, kinderen eten geven, kind 1 moet naar hockey 2 naar voetbal etc, dan nog na afloop ophalen, naar bed brengen. En
dan pas tijd voor jezelf, holymoly, ik moet er niet aan denken
Die kinder foto's lijken me ook heel irritant over de app. Kunnen jullie stiekem niet de telefoon van je vriend pakken en dan onder zijn nummer alle foto's van de dieren sturen? Dan heb jij het niet gedaan

muahah