Fennadev schreef:En ik haat het om in rumoerige ruimtes zoals de computerzaal waar ik nu zit te werken. 1 Grote box van gesprekken die ik allemaal door elkaar hoor en dan versta ik zelfs de persoon die naast me zit en tegen me praat dus niet meer
Picture this: vanuit Nederland inbellen in een conference call in engeland. In Engeland stond de telefoon op de speaker in een zaaltje met daarin een man of 8 aanwezig. Daarnaast nog een Nederlander die net als ik via de telefoon meedeed.
Je probeert het gesprek (in het Engels) te volgen en het enige dat je ongeveer hoort was:
- schuivende papieren over tafel,
- en lachende muts aan de andere kant van de lijn, want ze zaten lekker te smoezen op de achtergrond (en dan echt een schelle heksenlach om de 3 minute

- een dame met een hele schelle stem, die dientengevolge krakend en piepend in je oren binnenkomt
- de andere nederlander die kraakhelder en duidelijk te verstaan was
- geroezemoes op de achtergrond
- mensen in engeland die door elkaar praten en je werkelijk waar geeeeeeeen flauw benul hebt wie wat waar over heeft
- af en toe je naam, waardoor je aanneemt dat ze je een vraag hebben gesteld die je dus keer op keer op keer op keer beantwoordt met de vraag of ze de vraag willen herhalen omdat je geen flauw benul hebt wat er gezegd is geweest geworden

En dat gedurende 1 uur en een kwartier ongeveer.
Ik was, werkelijk waar, in staat om die telefoon plus de oordoppen in 1000000 stukken te gooien en heel hard weg te rennen.
Ik houd toch al niet van drukte, maar griebels.......