Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:15

Kimbers schreef:
Ik vind je een beetje als een zeur overkomen a3a1..

Geloof ook dat ts herhaaldelijk heeft gezegd wat haar bedoeling met dit topic was en alles wat jij deelt heeft daar niets mee te maken.

Ts, ben erg benieuwd naar of er al mogelijkheden voor je zijn en zeker hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

Agreed, misschien een idee om anders zelf een topic te openen ipv hier je mening te blijven 'doordrammen' ;)

benangelique

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:04

Als iemand loup zegt ipv loep neem ik m sowieso niet zo serieus :+

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:06

Wat een moraalridders hier. :roll:
Zou ik het zelf doen? Nee, daar ben ik te oud voor geworden. Op een gegeven leeftijd vind je jezelf wel goed zoals je bent, en toen ik jong was, waren zulke dingen helemaal geen optie. Je moest maar met je natuurlijke zelf verder. :') Ik kleur zelfs mijn haar niet, ook al wordt het flink grijs.
Wel ben ik bezig met het ontwerp voor een nieuwe tattoo, om een oudje te coveren wat ik laten zetten heb de week na mijn 18de verjaardag, en ga ik veel sporten om wat strak in het vel te blijven, dus het is niet dat ik mezelf laat gaan, maar ik wil niet zover gaan om echt dergelijke ingrepen te laten doen. Zo belangrijk vind ik mijn uiterlijk niet meer. :D
Als een jonge meid haar lippen wil laten opvullen, dan moet ze dat toch zelf weten ? Haar lichaam, haar geld. Moest het mijn dochter zijn (ik heb dochters van die leeftijd) dan kreeg ze wel een njet en mocht wachten tot ze 18 was.
En sorry, die reacties tegenover Rockey vind ik echt beneden alle peil. Vind je het niet mooi ? So be it. Misschien vindt zij jullie ook wel niet mooi, maar ze gaat het wel niet op een onbeschofte manier op het internet gooien.
Schaam jullie !

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:03

A3a1 schreef:
Kwam deze erg goede blog tegen, er zijn mensen die veel beter kunnen schrijven dan ik, vond het mooi zoals deze vrouw zichzelf onder de loup nam.

Goed voor die vrouw... die heeft ook nog een paar issues hier en daar... :')
Soms is het veel minder ingewikkeld dan het lijkt. Gewoon 'ik vind dit niet mooi, en ik kan het fixen, dus ik doe dat'... Niks mis mee :j

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 09:11

A3a1 schreef:
Kwam deze erg goede blog tegen, er zijn mensen die veel beter kunnen schrijven dan ik, vond het mooi zoals deze vrouw zichzelf onder de loup nam.

http://www.bedrock.nl/2017/02/16/stop-m ... de-wereld/

Ik heb al een paar keer gevraagd of mensen willen stoppen met hun mening opdringen en jij hebt al aangegeven dat je hier niet meer gaat reageren. Waarom ga je nu dan toch door? Het is echt verschrikkelijk irritant.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:14

Ik ben het even kwijt, wat is de huidige stand van zaken Enamorada? het moest nog een beetje slinken toch?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 09:17

Ik heb een mail gestuurd naar de kliniek, waar velvetblack het ook laat doen, voor een adviesconsult. Nog geen antwoord gehad, maar als ik dat heb zal ik het zeker hier posten :)
Ik ben trouwens maandag t/m vrijdag met school in Berlijn, dus ik zal dan waarschijnlijk niet actief zijn hier.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:24

A3a1 schreef:

http://www.bedrock.nl/2017/02/16/stop-m ... de-wereld/

Wat een nutteloos artikel. Wat wilt deze vrouw bereiken? Mensen vrede te laten hebben met hun lichaam zonder aanpassingen? En zij denkt dat dat lukt door haar eigen lijf op instagram te knallen? Echt, wat een onzin. Tuurlijk mag men trots zijn op hun lichaam en ermee pronken. Wat voor lichaam ook. Maar dus ook geholpen lichamen!
Ik vind dit soort vrouwen zoals in het artikel zo irritant.

Ik zet zelf foto's op insta waar ik achter sta. Dat zijn mijn make up looks. Alsof 1 mensje alleen iets kan bereiken met die domme statement foto's. Je moet het voor jezelf doen, en dat doet die mevrouw duidelijk niet.

Maar zoals ze zelf zegt: nu heeft ze wel een enorme bijdrage aan de wereld gedaan.... Ga toch weg ;)

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:41

Ik was door dit topic toch wel benieuwd naar hoe het werkt. Heb even op internet zitten zoeken naar de middelen die ze gebruiken.

In het farmacotherapeutisch komPas staat Hyalonzuur enkel als oogdruppel vermeld, met geen echte bijwerkingen en het mag gewoon tijdens de zwangerschap en borstvoeding gegeven blijven worden. De cosmetische klinieken dekken zichzelf hier echter wel in en raden het af fillers in te laten spuiten tijdens zwangerschap en lactatie. Ook zijn er geen interacties gevonden met andere middelen. Natuurlijk gaat het hier wel over oogdruppels en niet over echt inname van het spul.

Ik zit nu zelf een beetje rond te lezen naar ervaringaverhalen en kwam deze site tegen:
https://www.realself.com/Perlane/reviews
Hier staan zowel positieve als negatieve reviews over het opvullen van wangen, wallen, lippen etc.
Misschien heb je er wat aan!

Verder ook nog dit gevonden;

https://www.google.gr/amp/s/www.drugs.c ... rlane.html

Fijne reis!

Kleine disclaimer nog: Ik heb de bronnen enzo niet gecheckt :*

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:41

Meis je hebt helemaal gelijk om iets dat je niet mooi vindt te willen veranderen in iets wat JIJ mooi vindt
Ik met mijn 55 jaar laat ook nog dingen doen die ik mooi vind en het zal me aan mijn achterwerk oxideren wat een ander er van vindt.
Jouw lijf jouw leven... en A3noggeswat... ben blij dat er kerels zijn die een vrouw die zich willen verbeteren wel waarderen... mijn vent zou een hartverzakking krijgen als ik als grijze muis door het leven ga, wat voor jou enorm goed is want dan laat hij de grijze muizen voor jou, amuseer je ermee.....

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:13

Waarom niet iedereen in zijn waarden laten?
Opmerkingen over " grijze muizen" zijn hetzelfde als waar jullie tegen in gaan. Waarom hetzelfde doen?

TS moet het zelf weten, als zij een dokter vind die dit wilt doen is zij diegene die ermee moet rond lopen.

Ik ben trouwens zo n grijze muis die volgens sommige hier geen zelfrespect heeft. Draag nooit geen make up, mode kan me gestolen worden. Ik ben daar blij mee. Ik heb tijd voor andere dingen dan me om te toveren in iets wat ik niet ben.
Als andere dit wel willen doen, is dat ook hun goed recht.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:00

@dromertje _/-\o_
Ik vind de reactie van Echwel ook beneden alle peil en denigrerend naar de mensen toe die er niet mee bezig zijn. Ik ben 45 en er is niks aan mijn lijf bijgewerkt. Ik gebruik geen make up en kleur mijn haar niet. Toch denk ik dat er weinig mensen die mij kennen mij een "grijze muis" gaan noemen. :')
Laat nu toch eens iedereen in zijn waarde!
De kwaliteiten en schoonheid van een mens komen van binnenuit en niet van lipvullers. Als TS zich mooier voelt met gevulde lippen, zal ze dat ook uitstralen en ook daarom mooier worden.
En het is lang genoeg om dood te zijn : wil je lipvullers, doe dat dan gewoon, want in het hiernamaals is het niet meer mogelijk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:20

sevke schreef:
want in het hiernamaals is het niet meer mogelijk.

Dat weet je niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:10

Sevke zoals jij zouden er meer moeten bestaan, nooit beledigend of denigrerend naar anderen en veelal positief!
Mensen in hun waarde laten werkt idd beide kanten op!
Trouwens Rockey jij bent ook een topper zeg hoe je omgaat met beledigingen en onbeschofte opmerkingen! Dát vind ik nou knap :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:24

dromertje2 schreef:
Waarom niet iedereen in zijn waarden laten?
Opmerkingen over " grijze muizen" zijn hetzelfde als waar jullie tegen in gaan. Waarom hetzelfde doen?

TS moet het zelf weten, als zij een dokter vind die dit wilt doen is zij diegene die ermee moet rond lopen.

Ik ben trouwens zo n grijze muis die volgens sommige hier geen zelfrespect heeft. Draag nooit geen make up, mode kan me gestolen worden. Ik ben daar blij mee. Ik heb tijd voor andere dingen dan me om te toveren in iets wat ik niet ben.
Als andere dit wel willen doen, is dat ook hun goed recht.

Ja inderdaad, laten we iedereen lekker in z'n waarde laten. ;)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:29

Wat is er mis met die zin?
IK doen al die dingen niet om IK mijn eigen niet wil veranderen en ik bijgevolg meer tijd heb voor andere dingen.ik zeg toch niet dat anderen dat niet mogen? Ik geef geen waardeoordeel over een ander maar mag toch zeggen wat ik voor mijn eigen vind?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:25

Het impliceert wel wat anders.
Waarom kunnen we nu niet gewoon hierover stoppen? Dit topic gewoon houden over updates en ervaringen i.p.v 'ik doe het niet want', 'ik zou het nooit doen want'.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:47

dromertje2 schreef:
Wat is er mis met die zin?
IK doen al die dingen niet om IK mijn eigen niet wil veranderen en ik bijgevolg meer tijd heb voor andere dingen.ik zeg toch niet dat anderen dat niet mogen? Ik geef geen waardeoordeel over een ander maar mag toch zeggen wat ik voor mijn eigen vind?

Nee, dat mag helaas niet, liep ik ook tegenaan....

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 20:49

Ik ben echt sterk aan het overwegen om een mod te pb'en zodat dit topic gesloten kan worden. Ik word er enorm chagrijnig van dat ik telkens moet aangeven dat ik wil dat de onnodige discussie stopt en dat iedereen er maar schijt aan heeft (op sommigen na).

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:52

Nee, dat is zo zonde! Ik vind het echt een super interessant topic :(

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:58

Ik treed u toch bij dat het je goed recht is om je lippen ( de welke dan ook) op te vullen als er een dokter dat wilt doen.

Mag er toch nog wel bijzetten dat ik dat persoonlijk niet zou doen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:02

Idee om aparte discussie topic aan te maken voor de mensen die graag verder willen erover? :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:08

Ja maak dan een topic aan over hoe ver je wilt gaan wat betreft je uiterlijk of zoiets dergelijks. Kan TS dit topic houden.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 21:11

Jildau schreef:
Ja maak dan een topic aan over hoe ver je wilt gaan wat betreft je uiterlijk of zoiets dergelijks. Kan TS dit topic houden.

Zou ik heel fijn vinden :j Misschien handig als er door een mod ook een link in de openingspost van dit topic gezet wordt zodat 'nieuwe' mensen die hun mening willen posten gelijk zien dat dat daar kan en liever niet hier.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:22

dromertje2 schreef:
Ik treed u toch bij dat het je goed recht is om je lippen ( de welke dan ook) op te vullen als er een dokter dat wilt doen.

Mag er toch nog wel bijzetten dat ik dat persoonlijk niet zou doen?

Wat heeft ts daaraan :')