Magrathea schreef:Stille meelezer zegt even chapeau tegen TS, je flikt het toch maar mooi even!Je kunt 't!
Hier nog een! Respect hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tennan schreef:Ik heb als niet-roker een poosje bijles gegeven aan een kind waarvan de moeder rookte. En echt, dat kon je ruiken aan het kind. Ik vond het vies ruiken, maar ik had vooral medelijden met dat kind. Hij kon er zelf niet eens iets aan doen...![]()
Als moeder kun je dat wel. Ik vind dat je goed bezig bent!
Ils_K schreef:goed zo!
Ja mooi hè die app. De app die ik heb geeft aan hoelang ik al ben gestopt en wat ik bespaart heb, nou dat is toch een boel geld.
Ik denk nu eigenlijk helemaal nier meer aan een sigaret. Zelfs een avondje kroeg overleefd tussen de rokers.
Iris82 schreef:Ils_K schreef:goed zo!
Ja mooi hè die app. De app die ik heb geeft aan hoelang ik al ben gestopt en wat ik bespaart heb, nou dat is toch een boel geld.
Ik denk nu eigenlijk helemaal nier meer aan een sigaret. Zelfs een avondje kroeg overleefd tussen de rokers.
Wow, dat is echt nog een dingetje zeg maar.
Knap zeg!
Voel mezelf alleen nu al dik.
claudia85 schreef:Goed bezig tsook zonder e smoker lukt het je wel. Hier aankomende woensdag 2 weken gestopt. Heb ook het gevoel dat ik dikker ben haha maar zal nogal eens meevallen na zo'n korte tijd. Merk wel echt dat ik meer honger heb en alles beter ruik,en met fietsen dat ik het niet meer zo benauwd heb wat een verademing is dat zeg!