Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Ja, het is heel bizar. De dieetiste gaf aan dat ik beter wat aan kon komen omdat ik dan wel in aanmerking kon komen.
Vanuit de dieetiste wordt een dieetadvies gegeven voor na een maagverkleining. Ben gewoon benieuwd of je daar dezelfde resultaten mee kan halen zonder een maagverkleining.
JustAshley schreef:Fire: hier gaat het nu wel weer goed. Ik kreeg er een buikgriep bij en omdat er niks in die darmen zat deed dat onwijs veel pijn! Eerste hulp gebeld en moest met gepaste spoed terug komen. Daar hebben ze me aan het infuus met paracetamol en vocht gehangen. Bloed afgenomen nog meer checks gedaan. Niks gevonden moest de volgende ochtend terug komen weer bloed afgenomen en van alles gedaan. Uiteindelijk dachten ze aan een buikgriep en gelukkig was het 2 dagen erna ook weg. Nou dat was niet zo'n hele prettige ervaring kan ik je vertellen Haha. Qua eten gaaf het heel verschillend. Sommige dingen vallen gewoon niet lekker en water ook niet dus ben maar aan cristalclear en ander drinken waar weinig suiker in zit.
Ik heb wel al vanaf de operatie echt mega dorst. Ik drink heel veel maar de dorst gaat niet weg.
Met mijn vriend gaat het gelukkig helemaal prima ! Die heeft "nergens" last van.. behalve dan de dingetjes zoals snel moe enzo maar dat is natuurlijk logisch.
En ik kan zeggen dat ik nu 12 kg ben afgevallen sinds de dag van de operatie 15 mei.. dus dat gaat nu ook nog wel heel snel.