Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik herken je probleem ook wel een beetje hoor. Hier is het ook zo af en toe passen en meten.

jammer maar financieel was het evenement niet heel haalbaar. Maar nu moet ik dus opzoek naar wat nieuws. Weten jullie nog leuke triatlons die niet al te groot zijn? Wil de eerste triatlons op iets kleinere evenementen doen.
Time2Tri schreef:@ Marloes : Tijdens de interval training lopen we meestal tussen de 8 en 12 km .
Hangt er een beetje vanaf wat we doen .
Jammer dat Stein afgelast is Welshfan .
In Nederland ken ik alleen Zutphen als klein evenement . Ben daar vorig jaar gestart .
Maar ik weet natuurlijk niet in welke hoek je woont .
balen zeg! Hopelijk geneest het snel, beterschap!welshfan97 schreef:Een sportverbod, hoe ga JIJ dat volhouden?balen zeg! Hopelijk geneest het snel, beterschap!
.
waar je hardlopen en fietsen nog wel een beetje zelf kunt doen buiten gaat dat met zwemmen natuurlijk niet zo.
Ik heb tot nu toe twee keer hardlopen erop staan en 1x 1/8e, binnenkort toch eens kijken naar wat ik nog meer wil doen
Heb me van de week ook aangemeld bij Vegan Runners en het lijkt me ook leuk om eens in teamverband een wedstrijd te lopen. Maar die doen alleen hardlopen.
Magrathea schreef:Time2tri, hoe krijg je een sportverbod van een kaakontsteking? Voel je je gewoon niet lekker of is het daadwerkelijk slecht voor je als je nu toch gaat lopen oid
Ik zocht er net op en kwam voornamelijk op blogs waarin uitgebreid werd verteld hoe belangrijk het is dat je geen mannen-fietsshirt draagt want dat staat niet leuk en het is niet roze
wel fijn dat je weer wat mag doen rustig aan.
na een half uurtje lopen kwam de zon net op, heerlijk is het dan! Morgen een kort rondje, donderdag interval en dan volgende week mn eerste zwemtraining
heb er zin in
Ben heel benieuwd, heb al toegang tot mijn persoonlijke voortgangspagina. De trainer houdt daar je ontwikkeling bij zodat je precies kunt zien waar je staat in de training.

Had eind november een kleine operatie aan m'n hand, herr dokter zei dat ik na 5 tot 8 dagen weer mocht zwemmen. 3x raden hoelang het duurde voordat ik in het zwembad lag hahaha.

)
MarloesV89 schreef:Goedeavond!
En wat betreft dat fietsshirt, ik draag een uber mannelijke fietsshirt in camo kleur. (Defensie tenue)
..
....