Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Nou idd. schuimpie,dat bedoel ik dus. Je stopt met roken, wat een heel gevecht is,maar dan is het niet de bedoeling dat je de rest van je leven moet blijven vechten,hahaha.
Maar miss. ist over een paar mnd. wel helemaal over.
Ik heb nu 1804 sigaretten niet gerookt en 513,- euro bespaard. Ik merk het lichamelijk heel erg goed dat ik niet meer rook,de huid is zoveel meer zuiver en ik heb er eindelijk 5 kilo bij.Al ben ik ook zo weer 1 kilo kwijt als ik een dag iets te weinig eet.
Volgens de App. moet ik nu van de Geestelijke verslaving af zijn,staat nu op 100%. Maar nog maar 16% een Niet Roker.
gohya schreef:Gelukkig zijn die vervelende momenten niet zo vaak,en ik geloof ook zeker wel dat ze alleen maar minder worden.Het is ook pas 2mnd. geleden dat ik gestopt ben,na tig jaren te hebben gerookt.
Ik heb er in ieder geval geen moeite mee om tussen rokers te gaan zitten,net nog getest op de wei bij de paarden.
mbkaatje schreef:gohya schreef:Gelukkig zijn die vervelende momenten niet zo vaak,en ik geloof ook zeker wel dat ze alleen maar minder worden.Het is ook pas 2mnd. geleden dat ik gestopt ben,na tig jaren te hebben gerookt.
Ik heb er in ieder geval geen moeite mee om tussen rokers te gaan zitten,net nog getest op de wei bij de paarden.
Roken jouw paarden?
schuimpie schreef:Pipodipo: Dat zijn de posts die het doorzettingsvermogen een boost geven!![]()
Gek he Gohya, de momenten waarvan ik gedacht had dat het moeilijk zou worden vallen best mee. Met rokers om me heen of bij een feestje heb ik echt nergens last van! Het zijn meer de kleine momentjes voor mezelf die lastig zijn.... Na het werk, of na een flinke poetsbeurt... Ik had een soort van beloningsmomenten ingebouwd die ik nu mis? Kan het lastig uitleggen, maar die momenten mis ik vooral, niet de sigaret zelf...