Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar de 5km zit er nu wel redelijk in. Volgende ijkpunt is dat ik voor de zomervakantie makkelijk 8km wil kunnen lopen. Ik heb vooralsnog niet de ambitie om naar 10 uit te bouwen, maar wie weet... dan wil ik wel eerst mijn tempo iets hoger zien te krijgen, anders ben ik zo lang bezig 

Bij gebrek aan daglicht voor en na het werk ben ik maar in huis gaan hardlopen. Ons huis is behoorlijk lang dus ik loop gewoon telkens heen en weer van de voor- naar de achterkant. Het is natuurlijk niet zo effectief als buiten lopen maar echt tempo maken kan ik toch nog niet dus dit is een prima begin. Zodra ik -hopelijk- een beetje conditie heb, worden de dagen ook weer langer dus met een beetje geluk kan ik dan na het werk buiten hardlopen. Naast het hardlopen hoepel ik met een fitness hoepel dus ook de buikspieren worden getraind en op de rustdagen hoepel ik zowel 's ochtends als 's avonds. Op deze manier krijgen mijn beenspieren wel rust maar zit ik ook niet stil.
                                                         denbine schreef:Een flink ongeluk gehad en lichamelijk aardig in de prak.
Gelukkig onder begeleiding van een fijne trainer die het aan durfde, niet verwacht dat dit er in zou zitten.
Maar scheenbeen blessure is ook pijnlijk zeg![]()
Frustrerend is het om blessures te hebben.

Ik ben vaak te moe als ik thuis kom of ik moet nog studeren/opdrachten maken/voorbereiden. Erg vervelend wel want op deze manier vlot het niet.                                                         Evony schreef:Ja dat kan!
Ik wil ook weer beginnen, maar hij zegt dat ik de app moet updaten omdat hij het anders niet doet.
ga ik naar de app store is er geen update! Nu doet m'n app het dus niet meer.