Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Durante schreef:Maar ze hebben al gezegt dat het nu nog geen kanker was, en dat maakte me al een beetje rustiger...
Ianrowan2009 schreef:Durante schreef:Maar ze hebben al gezegt dat het nu nog geen kanker was, en dat maakte me al een beetje rustiger...
Gelukkig weet je in ieder geval dat het optijd weggehaald gaat worden en geen kanker is. Ben blij voor je!
Ik weet niet wat het inhoud wat je voor behandeling gaat krijgen maar ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen!! Ik vind je heel erg stoer en sterk zoals je het allemaal vertelt!
Durante schreef:Afgelopen maandag moest ik naar 't UMCG voor een lisexcisie, werd ik ongesteld, dus het ziekenhuis maar bellen om te vragen hoe het verder moest.Nu kan ik vanmiddag heen, en hoef ik gelukkig niet nóg weer 2 weken te wachten ofzo, want ben al hartstikke nerveus, en wil er zo snel mogelijk vanaf zijn...
Heb gelukkig afgelopen nacht goed geslapen, en was aardig rustig vanmorgen, en heb nog even een rondje hardgelopen ook, om m'n aandacht even te verzetten,maar nu gaat het weer aardig kriebelen in mijn maag...
Wou het even van me afschrijven haha![]()
Werd net nog even door de behandelende arts gebeld, of ik nog vragen had, vond ik erg vriendelijk van 'm
soesita schreef:Naomi schreef:ik ben ook geweest, helaas verkeerde cellen. Verder onderzoek gehad. Helaas ook foute boel. Cin 2. Maar sta goed onder controle en misschien wordt het nog cin1, opereren en weghalen kan altijd nog.
Wel even schrikken
Hey Naomi, sterkte! Ik zit helaas net in hetzelfde schuitje. 't Is te zeggen: twee foute uitsrijkjes na elkaar, dus nu de medische mallemolen in.Als je behoefte hebt om er gevoelens, gedachten, ervaringen over uit te wisselen staat mijn PB-box voor je open.
Ianrowan2009 schreef:Durante schreef:Afgelopen maandag moest ik naar 't UMCG voor een lisexcisie, werd ik ongesteld, dus het ziekenhuis maar bellen om te vragen hoe het verder moest.Nu kan ik vanmiddag heen, en hoef ik gelukkig niet nóg weer 2 weken te wachten ofzo, want ben al hartstikke nerveus, en wil er zo snel mogelijk vanaf zijn...
Heb gelukkig afgelopen nacht goed geslapen, en was aardig rustig vanmorgen, en heb nog even een rondje hardgelopen ook, om m'n aandacht even te verzetten,maar nu gaat het weer aardig kriebelen in mijn maag...
Wou het even van me afschrijven haha![]()
Werd net nog even door de behandelende arts gebeld, of ik nog vragen had, vond ik erg vriendelijk van 'm
Hoe is het gegaan gisteren??
Beetje door de zenuwen heen kunnen zuchten??
Durante schreef:Storm, heel veel sterkte de aankomende dagen,hoop voor je dat het meevalt.
Palmera, moet je over een half jaar dan weer naar het ziekenhuis?Ikzelf moet ook over een half jaar weer heen, volgensmij wel naar het ziekenhuis(ipv huisarts),maar heb nog geen bericht gekregen over hoe en wat, maar dat duurt ook nog wel even, en anders bel ik er gewoon heen.
Het zag er bij mij dus goed uit, en hebben ze alles weg kunnen krijgen.
Ik mag ook gewoon weer zwanger worden, mocht dat gebeuren, dan is het erg welkom.
Ben nu alweer 2x ongesteld geweest, en mooi op schema zeg maar haha, maar wel een stuk heftiger.
Maar balen dat ik 't net nu ben, wou graag zwemmen,maar dat zit er nu even niet in.....
Storm2009 schreef:Ik heb net een belletje gehad, pap1 wel HPV agressieve vorm nog steeds maar pap 1....geen pap 2b, geen 3b meerWOOP WOOP WOOP
Over jaartje weer