Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dat zal dan meer een persoonlijke opvatting zijn.
Slakkengang is voor mij 8min/km of langzamer.. EmptyWords schreef:als ik trail geniet ik van de omgeving, loop een stukje, moet even herstellen van een klim, daar loop ik gerust met 8 min/km, n het interesseert me ondertussen ook niet meer, als ik maar beweeg denk ik dan
En 8min/km is dat natuurlijk ook niet.
Je moet op sommige stukken elke pas op je voeten letten en het gaat idd als het even meezit ook op en af. Ik doe daar ook veel langer over (plus idd af en toe een pauze om te genieten van de omgeving) 
)
Djilna schreef:In mijn opinie is er verschil tussen niet echt rap en slakkengangDus dat zal dan meer een persoonlijke opvatting zijn.
Mijn streven is ook sneller dan 6min/km op de weg (trail is alweer anders). 6,4 is dan minder snel, maar niet super langzaamSlakkengang is voor mij 8min/km of langzamer..

Afhankelijk van het soort terrein en of het wel of niet vlak is zal je in het begin wat minder ver gaan en/of wat vaker/meer wandelen dan op asfalt. 

Was wel fijn.

Hopelijk een eenmalig iets en een toevallige samenloop van omstandigheden. Maandagavond hebben we een extra groepstraining en krijgen we uitleg over kleding en sporthorloges.