Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Die zijn er ook, maar het is wel tweerichtingsverkeer en bij bovengenoemde is het eerder een doodlopend straatje ofwel my way or the highway. En dat is imo jammer.
Sammie schreef:Die tegenargumenten zijn juist al gegeven en daar wordt totaal niet op gereageerd. En hoe wil je onderzoeken optrommelen als je vraag over 'haar' onderzoeken steevast genegeerd worden. 100 stuks.. Zou een makkie moeten zijn toch
En daar wou ik het op dit gebied maar bij laten, aangezien deze zij-discussie over een andere discussie wel wat offtopic wordt imo.
chanel1985 schreef:Er komen tegenargumenten, maar die worden allemaal van tafel gesmeten.
Dus denk dat afkomen met andere onderzoeken ook niet zal helpen.
Maar kom, doe een poging:
http://www.welingelichtekringen.nl/same ... kiger.html
Lees veel artikelen over nadelige gevolgen van alleenstaande ouder te hebben na scheiding, daar zeggen ze ook dat het even goed kan zijn dat kinderen problemen hebben door de scheiding, niet doordat ze alleen worden opgevoed.
Als men die artkelen en onderzoeken meepakt, dan zal je misschien wel aan 100 geraken, maar zijn ze niet relevant en onderbouwen ze hun mening niet.
En daar wou ik het op dit gebied maar bij laten, aangezien deze zij-discussie over een andere discussie wel wat offtopic wordt imo.[/quote]Citaat:
KarinX schreef:maar inderdaad, als je alleenstaande moeder bent, en je bent de hele dag weg bij je kind omdat je moet werken, ben je geen goede moeder.
[knip]
het is natuurlijk gek om je kind geisoleerd thuis te houden om deze 24/7 op te voeden. bij de creche leren ze omgaan met andere kinderen. zoals Huertecilla ook heeft gedaan met haar zoon.
Ryder schreef:Tja, de situaties die ik ken met ouders die allebei thuis zijn, dan gaat het toch echt om ouders die in de bijstand zitten (al dan niet vrijwillig), die thuis op de bank zitten met een slof sigaretten. Dan kan wellicht onderzocht zijn dat het fijner is voor kinderen om veel aandacht te krijgen van de ouders - maar dan kun je mijns inziens beter een parttime werkende moeder hebben die op de thuisdagen veel aandacht besteedt aan het kind. Er leiden meerdere wegen naar Rome, gelukkig.
Ik wens je veel succes en wijsheid toe!
Huertecilla schreef:Kan best zijn dat een bepaalde individuele ouder ZO goed is dat deze in zijn/haar uppie een veel betere ouder is dan een hele volksstam aan minder geschikte stellen
Shadow0 schreef:Huertecilla schreef:Kan best zijn dat een bepaalde individuele ouder ZO goed is dat deze in zijn/haar uppie een veel betere ouder is dan een hele volksstam aan minder geschikte stellen
... dus laten we die ene ouder vooral niet teveel in de weg zitten.
en ook ik me aan de max. snelheid moet houden.Citaat:blijft dat 1 minder succeskans heeft dan 2.
Huertecilla schreef:Dat rechtvaardigt dan ook dat ik de max. snelheid kan negeren.
Sees schreef:De maximum snelheid overtreden is inderdaad niet hetzelfde want dan ben je gewoon in overtreding en dat ben je als alleenstaande ouder gelukkig niet maar ik het gaat om de gedachte die HC uit wil dragen denk ik.
Huertecilla schreef:De ts vraag ervaringen/meningen.
Praktijkbewezen beste ervaring is dat 1 minder succeskans heeft dan 2.
Een slecht lezer mist dat minder niet geen inhoudt.
.