Gisteren liep iets anders dan verwacht, hoefde niet meer naar stal te fietsen (kon meerijden) en het buitenritje kwam er ook niet meer van. Ook de challenges vergeten want ik ging in de avond naar het optreden van mijn broer. Bij het optreden was ook een afterparty en daar maakte ik een klein inschattingsfoutje met drank
(van speciaal bier naar gewoon bier --> van hoge naar lage alcohol percentagie, niet sliiimmmm). Nu ben ik al gevoelig voor alcohol en heb ik helemaal niet veel nodig om het te voelen, dus nu was het opeens pats boem misselijk en niet kunnen lopen. Toen ben ik daar bewust tot 2 u s'nachts gebleven, wou niet in mijn eentje in die staat gaan fietsen dus gewacht tot ik weer licht nuchter werd.
En tja, grote meid in de avond grote meid in de ochtend (zoals mijn moeder het altijd zegt), dus netje om 9 uur op gestaan. Ontbijt perensmoothie en een gekookt eitje, licht maar wel met de nodige stofjes en flink wat kamille thee. Waar ik normaal nooit een kater heb, voel ik mij nu toch niet helemaal oké.
Eigen domme fout.
Straks naar stal fietsen (13 km) en met de eigenaresse een bosritje maken. Heb wel zin in de zon!