Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Ik heb dag 9 net gedaan voor de abs. Die crunches blijven echt hel en ik denk nog steeds dat ik ze fout doe. Dat ik zeg maar niet eens ver genoeg van de grond kom en dan nog kan ik ze niet volhouden. Het doet ook pijn in mijn nek (ook in mijn hoge buikspieren maar ook in mijn nek) en dat vind ik toch wel echt onprettig want ik krijg er hoofdpijn van. De rest begin ik nu wel wat te voelen maar is goed te doen hoewel ik het wel snel vind opbouwen nu.
De butt challenge daar in tegen vind ik echt doodeenvoudig en kost me amper energie.
_sharona_ schreef:Rustdag even omgedraaid met gister omdat ik ziek was. Vandaag dus dag 11.. ging prima. Alleen saai pff. En heb 't idee dat m'n buikk beetje opgeblazen is. Geen idee hoe dat kan... normaal 's ie juist platter enzo. Maargoed.
laughterline schreef:_sharona_ schreef:Rustdag even omgedraaid met gister omdat ik ziek was. Vandaag dus dag 11.. ging prima. Alleen saai pff. En heb 't idee dat m'n buikk beetje opgeblazen is. Geen idee hoe dat kan... normaal 's ie juist platter enzo. Maargoed.
Komt in ieder geval niet door de oefeningenwaarschijnlijk komt dat door je eten of misschien wel omdat je wat ziek was. Of misschien moet je wel gewoon naar de wc
haha
Kan je t niet leuker maken voor jezelf? Leuke fitness muziek zoeken en alles op muziek doen? Desnoods tv aan ofzo
Had t in t begin van t topic er ook ingezet maar 'zoek iets wat je leuk vind' kan onwijs belangrijk zijn voor je motivatie. Misschien dat je t nog leuker voor jezelf kan maken, en anders iets anders zoeken als je klaar bent met deze challenge? (Want hee je bent al bijna op de helft!nice!)
Succes er mee en hoop dat ik je misschien heb kunnen helpen!