[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:58

Piercen een hel? Ik vond persoonlijk gaatjes schieten veel pijnlijker. Daarbij wordt er een relatief stompe punt gewoon door je vel gedouwd door er een hoge druk achter te zetten...

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:02

Ik heb mijn oorlellen ondertussen drie keer laten schieten en ik vond dat toch echt een stuk minder pijnlijk, omdat het in 1 beweging gewoon klaar is. Ik ben echt een enorme schijterd met naalden.

Dat piercen beter is weet ik :j Maar ik heb het hier over mijn oorlellen, niet over kraakbeen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:06

is het gaatje nog zichtbaar? dan zou je kunnen proberen om je oorlellen te masseren met labello of vaseline. met een beetje geluk kun je er zo nog een paar oorbellen doorheen drukken zonder dat je opnieuw hoeft te schieten of piercen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:08

Nee, gaatje is niet meer zichtbaar. Is ook echt al twee jaar geleden dat ik mijn oorbellen er voor het laatst uit gehaald heb dus doorprikken is niet echt aan de orde. Daarbuiten ben ik daar een veel te grote schijterd voor :))

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:10

toen ik mijn oorbellen ging laten zetten was een vrouw die al 40 jaar geen oorbellen meer droeg, en het nu toch wel wilde. op de manier zoals ik hierboven beschreef heeft ze zonder opnieuw te prikken de oorbellen in gekregen, duurde denk ik nog geen 10 minuten.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:17

Piercen gaat toch ook echt in 1 beweging. Alleen veel gecontroleerder.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:23

Zelf snap ik ergens wel dat je oorlellen toch laat schieten.

Maar goed, ik heb toen ik jonger was in totaal 8 keer gaatjes laten schieten, 1x opnieuw mijn eerste gaatjes, toen 2e gaatjes erbij en mijn helixen. Dit is allemaal goed gegaan. Nu snap ik echt wel dat schieten, of eigenlijk drukken, erg slecht is. Mijn kraakbeen zou ik ook absoluut niet meer laten schieten.

Maar als ik de prijs vergelijk voor oorlellen schieten of piercen, dan weet ik het eigenlijk ook wel...

Mijn 3e oorlelgaatje heeft mijn vriend gepierct, dat zouden veel mensen ook onverantwoord vinden. Maar zelf ben ik er gewoon niet zo bang voor dat het mis gaat bij mijn oorlellen en vind ik het vaak zonde van mijn geld om het te laten piercen. :=

En te bedenken dat zowat ieder meisje wat in Nederland rondloopt, soms al van baby af aan, met geschoten gaatjes in de oren. Denk ik dat zo'n oorlel gaatje echt niet zo snel misgaat. ;)

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:08

Ik zou ze ook laten piercen.. Ik heb ze laten schieten heel wat jaren terug. En die zijn scheef geschoten... Heb 4 gaatjes, waarvan 1 oorlel er 2 dichter bij elkaar zitten dan bij de andere oorlel. Vind het echt niet mooi nu.. Denk zelf dat de kans dat het scheef gaat bij piercen gewoon minder is..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:30

Mijn tweede gaatjes in mijn oorlellen zijn ook iets scheef geschoten.. Ook niet blij mee nu :n heb er nog over na zitten denken om ze dicht te laten groeien en ze daarna opnieuw, recht, te laten piercen, maar daarvoor stoor ik me er weer niet genoeg aan.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:27

Ik heb mijn 2e paar gaatjes laten schieten en 4 jaar later zijn ze nog steeds af en toe moeilijk aan het doen :p zou het dan ook niet opnieuw doen.

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:38

Ja precies, ik heb dichtgroeien dus ook al geprobeerd. Jaren niks erin gehad. Maar ze zijn gewoon nog steeds open.. Dus zoveel schiet het dus niet op. En om er nu een gat naast te laten prikken is ook zo wat.

3e oorbelgaatjes wil ik wel nog. Maar ben wel bang dat dat niet mooi wordt met m'n scheve gaatjes. :o

Arista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:39

Hoihoi!

Zijn er hier ook bokkers uit de omgeving harlingen?
Ik zoek namelijk een goede piercer.

Ik heb al een vc, helix en navelpiercing. Mijn navelpiercing is in Sneek gezet, maar daar ben ik absoluut niet tevreden over. Met te klein staafje gezet, te diep en scheef.

Nu wil ik graag nog een tragus en tong piercing.

Eventueel wat info erover alst kan..

thanks! :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:50

Emmaa_ schreef:
Nee, gaatje is niet meer zichtbaar. Is ook echt al twee jaar geleden dat ik mijn oorbellen er voor het laatst uit gehaald heb dus doorprikken is niet echt aan de orde. Daarbuiten ben ik daar een veel te grote schijterd voor :))

IJsklontje er tegenaan en daarna de oorbel er doorheen drukken. Bij mijn man ging het ook vrij makkelijk, omdat het nog een dun velletje was.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:53

Onvoorstelbaar, maar ik heb gewoon geen last van mijn rook tijdens het slapen. :D

Maar ergens ook wel weer logisch, het valt natuurlijk precies in 2 kuiltjes de bolletjes aan het staafje.

Nu heb ik stiekem heel hard de neiging toch mijn andere oor ook alvast vol te piercen, als ik nu toch bezig ben met genezen...

Anders zou dat pas weer in de herfst zijn, ik ben iets te actief in de zomer (zwemmen, sporten) dus de kans dat het genezen dan bagger gaat is groter. Zwemmen met een piercing in genezingstijd doe ik sowieso niet, maar dat wil ik wel graag doen in de zomer. :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:16

Kijk mijn babyplugje <3

Afbeelding

its_daantjee schreef:
drunksheep! over oren stretchen.. ik heb een taper van 2.0 mm en tunnels ook van 2.0 mm maar ik krijg de tunnel niet door mn oor heen, de taper wel dus het gat zou groot genoeg moeten zijn.. maar de tunnel blijft hangen en het uiteinde wil er niet doorheen en ik kan hem dus niet dichtdraaien. misschien is een kleinere tunnel nemen een optie? maar het is toch gek dat hij er niet doorheen kan? heb jij misschien enig idee hoe dit op te lossen?

Heb je ook al geprobeerd hem direct achter je taper aan door je oor heen te duwen? Of met een beetje olie o.i.d.? Anders weet ik het zo even niet.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:19

jup.. meteen na de taper erdoorheen gedrukt.. ik ga maar eens een kleinere plug proberen. vind jou plug trouwens wel erg leuk!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:28

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:30

ik heb geen idee.. heb hem niet nagemeten.. ik krijg de tunnel er maar voor de helft doorheen. maar niet dichtdraaien zegmaar. ik ga toch maar eens kleinere plugs bestellen.. deed het stretchen zeer bij jou? ik heb wel eens iets fijners gevoeld :') erg lekker was het niet :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:32

Eh het brandt een beetje, hoort niet echt zeer te doen. Bij mij was het echt een beetje weerstand en daarna gleed 'ie er zo doorheen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:22

hm.. misschien ben ik dan toch te snel gegaan. bij mij deed het wel echt zeer en moest ik ook flink doordrukken. ik zal eens een kleinere maat kopen.. misscien dat de stap te groot was.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:27

Hoelang heb je de taper ingehad voor je tunnel?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 23:30

marit, niet zo lang.. eigenlijk vrijwel meteen doorgeschoven, maar toen de tunnel er niet in wilde heb ik de taper er nog een aantal keer doorheen gehaald om het opnieuw te proberen. denk dat de taper niet langer als 5 min in mn oor zat. het moment van stretchen heeft misschien wel een halfuur geduurd. maar toen de taper er eenmaal doorheen was heb ik hem vrijwel meteen doorgedrukt.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 01:51

Oh wow dat is wel snel hoor :=
Toen ik van 5 naar 6mm ging heb ik eerst minimaal een maand met mijn taper ingelopen. Misschien moet je iets langer wachten!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:20

Het is juist niet de bedoeling om lang met een taper rond te lopen. Kan je stretch nogal beschadigen. Snap ook niet wat dat zou moeten helpen?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:29

Als je taper bijvoorbeeld wat zwaarder is kan die je stretch wat groter maken. Maar ook als ie niet zo zwaar is raakt je oor gewend aan je nieuwe grote en kun je de tunnel er vaak ook makkelijker in doen. Echter vind ik 1 maand wel echt heel erg lang om met een taper rond te lopen. Ik doe het max een dag.