Awwijk24 schreef:Maak je niet zo druk. Het verschilt ook heel erg hoe zwaar jij bent. Iemand met 20 kilo overgewicht valt de eerste 3 weken veel meer af dan iemand met 7 kilo overgewicht. Daarbij reageert elk lichaam anders op een leefstijl omslag. Ik heb niet het hele topic gelezen ofzo dus weet niet of je sport in de week (hardlopen/fitness). Een kantoor baan is zowiso niet motiverend voor je lichaam natuurlijk dus dan is sporten wel belangrijk. Eten halen is ook een gevaarlijke, wat haal je dan? Je zou ook savonds voor het slapen gaan een salade met ei en 2 of 3 crackers en een bakje yoghurt klaar kunnen zetten om mee te nemen naar het werk. Als je fulltime werkt dus 5x in de week eten haalt hoop ik maar dat het geen Subway of snackbar is.
Hoe dan ook heb je geen reden om niet gemotiveerd te zijn. Eigenlijk zou je je omvang moeten meten en dat vergelijken. Misschien ben je al wel een cm kwijt maar vind je dat in kilo's niet terug.
Ja, sorry, ik heb mijn dag gewoon niet. Kijk misschien ook te vaak naar de weegschaal.
Ik sport in ieder geval twee keer per week intensief, 1 keer zwemmen en dan probeer ik zo'n 30 tot 40 baantjes binnen een uur te doen. En 1 keer 1,5 uur badminton, dit is ook vooral intensief wedstrijdjes spelen. Verder probeer ik regelmatig te fietsen en te wandelen. Ik wil er nog een 3e sport bij doen, maar ik heb nog niks gevonden wat ik verder nog leuk vind (en wat je vanuit huis zou kunnen doen). Misschien met gewichtjes aan de slag.
Als ik eten haal in mijn middagpauze zijn het meestal: of meloenbroodjes van de supermarkt (zonder beleg). Van die bolletjes met pitjes erop, zijn erg lekker als ze nog vers zijn. Of anders haal ik soms iets van magere kwark, maar dat kan ik niet lang goed houden op het werk (geen koelkast). En maximaal 1 keer per week een belegd broodje, maar dat is dan wel een broodje gezond.
Naja, ik zal eens proberen 's avonds eten klaar te maken, maar meestal heb ik daar totaal geen zin in

Heb dan vaak ook het idee dat het eten niet vers blijft haha. Misschien wel met goede bakjes/folie ofzo.