Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Oh en ik ben oud, dus ben allang blij dat er nu zoveel lange meiden zijn, val stukken minder op dan vroeger en durf nu gewoon paar hakken aan te trekken.
Pallatin schreef:Met lange benen moet ik juist een rond paard, dan kan je je er nog een beetje omheen vouwen....ik heb met dressuurzadels gelukkig nooit problemen en ik laat nu laarzen op maat maken, eerst schuurde de rand van m'n zadel wel eens langs m'n laars, daar hopelijk nooit meer last van
Janine1990 schreef:Pallatin schreef:Met lange benen moet ik juist een rond paard, dan kan je je er nog een beetje omheen vouwen....ik heb met dressuurzadels gelukkig nooit problemen en ik laat nu laarzen op maat maken, eerst schuurde de rand van m'n zadel wel eens langs m'n laars, daar hopelijk nooit meer last van
Trust me... niet makkelijk...
Je benen bewegen all the time....
-
Bellona_K schreef:Ik ben 1.82m, heb schoenmaat 41 en van broeken lengtemaat 34. O.a. door mijn lengte ben ik een even model geweest, maar na een tijdje had ik dat wereldje wel gezien. Paardrijden is veel leuker
Bellona_K schreef:@Janine1990: 'dat kon eigenlijk nog wel redelijk' ? Je past er perfect op!Mooie combinatie, ik vind je totaal niet te groot (of iets wat daar enigszins bij in de buurt komt) voor het paard.
Pallatin schreef:Haha...jouw benen bewegen all the time....ik rijd een rondgeribte Fries....no problemo voor mij
Scum schreef:Wat ik dan nooit snap is dat modellen zo lang moeten zijn. Zij moeten kleding presenteren. Maar de kleding die in de winkels hangt is gewoon te kort voor ons.
Hebben ze voor modellen dan aangepaste kleding met langere mouwen en broekspijpen?
Janine1990 schreef:Scum schreef:Wat ik dan nooit snap is dat modellen zo lang moeten zijn. Zij moeten kleding presenteren. Maar de kleding die in de winkels hangt is gewoon te kort voor ons.
Hebben ze voor modellen dan aangepaste kleding met langere mouwen en broekspijpen?
DIT!!!!!!!!!!!!!!!
Echt he? Zó gemeen!!!
Scum schreef:Janine1990 schreef:DIT!!!!!!!!!!!!!!!
Echt he? Zó gemeen!!!
Bedoel je dat naar mij toe? Of maak je een grapje?
Want van mij uit is het niet gemeen bedoelt. Ze nemen lange meiden als model. Omdat dat schijnbaar mooier eruit ziet op de catwalk of op foto's. Dus moeten die meiden ook op dat moment kleren aan hebben die goed passen (anders koopt niemand ze).
Maar als ik vervolgens als lange persoon naar de winkel ga om diezelfde kleren te kopen, dan passen ze mij voor geen meter. Ik kom tenminste 6 cm aan broekspijp of mouw tekort.
En dat snap ik dus niet...............
Yunaa schreef:Wat ik wel vervelend vind aan mijn 1,86 meter is dat ik een schoen met hak echt gigantisch haat. Ik probeer alle zolen zo plat mogelijk te hebben, zodat ik niet nog langer lijk. Ik heb ook van die soort Sendra's, daar zit wel een klein hakje onder, maar die kon ik echt niet laten staan... Wel jammer, want ik ben toch echt een meisje-meisje en had zo graag (als ik 1.70 meter was) hakken willen dragen. Daar baal ik soms wel van, want hakken zien er wel eleganter uit en helemaal leuk onder een jurkje. Nu zit ik heel vaak te tobben wat ik onder een jurkje moet dragen, dus draag ik alleen jurkjes in de zomer waar ik zomerschoentjes onder kan dragen. (die open sandaaltjes)