Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Hahahaha, die tattoo van de vorige pagina. Dan heb je wel humor
En ik ook Courses, vind hem echt vet schattig
Heike schreef:Ik ben al tijden aan het twijfelen. Ik wil graag een tattoo achter mijn oor. Dat is wat ik zeker weet. Maar wat het moet worden daar ben ik nog niet over uit.
Nu heb ik een geweldige hond. Een Shiba inu. Dat is een Japans ras en ik vind de japanse tekens wel erg mooi. (Dus alleen de tekens en niet de cirkel erbij natuurlijk)
[ [url=m/rqIsYG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar een hondenpootje vind ik ook wel mooi. Dan kan ik een pootafdruk van mijn eigen hond maken. Maar dat vind ik eigenlijk wel raar. Zo'n pootafdruk achter je oor.
Wat vinden jullie? Of hebben jullie nog een ander idee?
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
laughterline schreef:Persoonlijk vind ik dat mooier dan Chinese tekens. Ooit zat t ook in m'n hoofd maar toen bedacht ik me? Waarom moet dat in hemelsnaam in t Chinees?!heb -tot nu toe niks- met het land, ik kan geen Chinees dus weet niet eens 100% zeker wat er staat, en ik hou niet van Chinees
en toen vond ik t heel cliche en niet meer leuk haha. Maar dat is natuurlijk voor iedereen heel anders, als jij dat leuk vind moet je dat lekker doen haha, zolang je er maar blij mee bent! Vind de foto hierboven wel leuk moet ikzeggen
Edit: oh sorry, lees nu dat het Japans is en dat dat de link ermee is. Beter lezen voor ik reageer
Haunting schreef:Over lelijke en bijzondere tattoo's gesproken: Artikel Vice