Ik geloof dat ik Zoeva wel een erg goed betaalbaar alternatief vind hebben voor veel duurdere palettes. Hoor er zoveel positiefs over dus daar ga ik zeker eerdaags eens naar kijken. Die Cocoa en Rose.
jessdaniels
Geplaatst: 15-08-15 21:45
Waauuw die staan echt heeeel erg mooi zeg drunksheep! Mijn lipstick is ook binnen en hij is super gaaf
Ik heb Naked 2, gebruik ik vrij vaak maar m'n Lorac Gold palette nog vaker. 1 heeft m'n moeder en die vind ik ook erg mooi en ik heb de dupe van 3 maar die gebruik ik zelden, ben niet zo van de roze kleuren.
Eight
Geplaatst: 16-08-15 10:24
Dainty is de enige blush ooit die bijna op is er ik zeker opnieuw ga kopen
Vero
Geplaatst: 16-08-15 10:24
Ik gebruik de dupes van w7 wel! En die lipstick is gaaf!
De jongen met wie ik aan het daten ben -hoop dat ik 'm binnenkort mijn vriend mag gaan noemen- die probeert ieder jaar minstens 1x naar de USA te gaan. Is 'ie laatst ook een maand geweest, vond het alleen nog wat vroeg om mijn wishlist mee te geven
Tattoo liner wil ik ook nog een keer proberen, al is m'n Catrice liner ook nog steeds goed genoeg. Wil wel een liquid lipstick van Kat von D in Bauhau5 Schijnt een dupe te zijn voor Mac Fashion Revival.
Ik mis m'n tattoo liner echt ik heb nu de liquid van catrice maar ik kan er echt niet mee overweg, m'n lijntjes slaan ineens helemaal nergens mee op terwijl ik me met de tattoo liner altijd echt de eyeliner queen voelde
Heeft iemand misschien tips voor een budget oogschaduwbasis? Ik heb die van Essence ( I love stage eyeshadow base) maar die is nu op. Ik hoor wel wat goede verhalen over de basis van Catrice maar wellicht heeft iemand hier een andere aanrader?
Ik ben gek op de oogschaduwbasis van Essence Vooral omdat hij dubbelt als een soort concealer op mijn oogleden en daardoor de kleuren echt een stuk beter laat uitkomen.
Thanks nog voor de lieve reacties iedereen, tot mijn verbazing vond mijn vriend rechts (Shroom) het mooiste. Ik vind ze heel erg mooi allebei, en zo verschillend, dus niet echt een voorkeur
En Jessdaniels! Ik wil van jou ook graag een foto zien met je nieuwe spul
Ik vind mijn KvD Tattooliner vergeleken met andere eyeliners de laatste tijd niet echt heel speciaal, blijft ook niet echt heel goed zitten, altijd na een paar uur dat het een beetje worn-off eruit ziet ofzo. En moet altijd schudden en even weer een streepje op mijn hand zetten tussendoor, zodat 'ie weer pikzwart wordt.