Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DoubleVv schreef:Ik kom ook binnenvallen. Heb ook een aantal stenen.
Heb er een deel gekregen van mijn naasten. En ik moet zeggen met momenten trekken de stenen steeds mijn aandacht. Andere dagen interesseren ze mij niets. Ik wil wel opzoek naar een steen die mij ondersteund om sterker in mijn schoenen te staan. Ben al 3 jaar op iets aan het hopen waar ik zelf werk van moet maken. Maar de durf ontbreekt.
Kentaro schreef:ben wel heel benieuwd wat voor n steen het is voor dat geld?!
latax om wat voor n beschadeging gaat het?
DoubleVv schreef:Ik ga mijn vraag hier ook maar eens stellen. Ik ben op het moment in bezit van een amethyst, bergkristal, loliet, tijgerin en een rozenwater. Nu als ik naar mijn sterrenbeeld (tweeling) kijk zou ik boomagaat Aquamarijn, citrien, topaas en tijgeroog het best bij mij passen wat ook wel klopt. Maar mogen deze stenen allemaal samen gehouden worden. Of kan ik stenen weg laten omdat bepaalde ook die kracht hebben..
horsies5 schreef:Ik wil mijn zusje graag een steen cadeau doen die haar helpt om trauma's te verwerken en emotioneel weer beter in haar vel te komen..
Nu had ik een mooie gevonden maar ben kwijt wat de naam van de steen was.. ik geloof dat de steen blauw was..
Weet iemand welke steen ik bedoel of heeft iemand anders een suggestie voor een steen die zou passen?
horsies5 schreef:Ik wil mijn zusje graag een steen cadeau doen die haar helpt om trauma's te verwerken en emotioneel weer beter in haar vel te komen..
Nu had ik een mooie gevonden maar ben kwijt wat de naam van de steen was.. ik geloof dat de steen blauw was..
Weet iemand welke steen ik bedoel of heeft iemand anders een suggestie voor een steen die zou passen?
anjali schreef:@Laraxxxemma: Volgens de oude Indiase overlevering moet je geen beschadigde stenen dragen, dat zou ongeluk kunnen brengen. Maar het ligt eraan wat het is, als het een onregelmatigheid is die in de natuur is ontstaan denk ik dat het niet erg is. Want op aarde is niets volmaakt.
horsies5 schreef:Ik ben erachter.. denk dat ik chalcedoon bedoel.. maar toen k net die beschrijving weer las vond k m toch weer minder
Ik zal eens kijken voor die rookkwarts
Edit:
Ow dat is ook een hele mooie steen en past zelfs bij haar sterrenbeeld volgens de site van spiritual garden..
Zou deze steen samen met de rozenkwarts gedragen kunnen worden? Denk dat die twee samen goed bij haar passen