Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mlc schreef:Jup!Ik vind de geur van appelazijn echt vreselijk. Gelukkig is de geur weg zodra je haar droog is, alleen duurt dat bij mij wel twee uur én als je haar weer nat wordt komt er weer zo'n viezige lucht vanaf. Minder sterk dan eerst, maar nog steeds niet erg fris. Gebeurt dat trouwens ook als het regent?
magda_90 schreef:Qua geur zou je kunnen kijken naar Rozemarijn-, Lavendelolie etc . Ik ben nog op zoek naar een adres maar dat schijnt de geur weg te halen.
Maaikevdk schreef:@Fargo Het idee is juist om van alle standaard shampoo's en conditioners af te gaan en naar alternatieven te zoeken.
fargo schreef:Maaikevdk schreef:@Fargo Het idee is juist om van alle standaard shampoo's en conditioners af te gaan en naar alternatieven te zoeken.
Ja dat snap ik, maar stoppen met shampoos is een ding, maar verzorging van je haren zoeken omdat het nu niet zacht genoeg en daar dan zo in moeten speuren dat gaat mij zelf te ver
Bliksem schreef:mlc schreef:Jup!Ik vind de geur van appelazijn echt vreselijk. Gelukkig is de geur weg zodra je haar droog is, alleen duurt dat bij mij wel twee uur én als je haar weer nat wordt komt er weer zo'n viezige lucht vanaf. Minder sterk dan eerst, maar nog steeds niet erg fris. Gebeurt dat trouwens ook als het regent?![]()
Mijn vriend wordt ook niet heel gelukkig van de geur haha.
Air schreef:Verdunnen jullie het wel?
Nassie schreef:Ik gebruik als cremespoeling Kamille thee.
Het wordt er super zacht van en me haar is in een week tijd twee tinten lichter geworden.
Ik doe de kamille bloemetjes in kokend water (z'n zak met kamille bloemen kun je kopen bij de Kruidvat). Daarna in zn spuitflacon en na het wassen spuit ik het over mijn haar. Ik spoel het niet uit.
Wil je het sneller blond, met kamille in je haar in de zon gaan zitten. Het droogt niet uit, wordt super zacht en ruikt gewoon naar kamille bloemetjes.