Hevige pijnklachten ondebuik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bowena_84

Re: Hevige pijnklachten ondebuik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 19:56

Vervelend Deugenietje dat je nu zo'n last had :(:).

Hier weer een redelijke dag. Heb mijn autootje met pijn in het hart verkocht ;(
Nu mijn pijnstilletje wat opgeschoven zodat ik toch een glaasje hugo met vriendlief te drinken op het mooie weer en dan toch wel weer dat ie zo snel verkocht is :)
Merk dat tegen de avond als ik lekker lig de pijn wat erge word, net als bij een vekoudheid soms. Is natuurlijk dat ik overdag toch wat actiever ben. Ben benieuwd hoe de dagen zonde pijnstilling gaan zijn :=

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 21:47

Fijn dat het vandaag redelijk ging! Jammer van je autootje, maar inderdaad nog wel vrij snel verkocht!

Moet je tijdje zonder pijnstillers dan? Als dat zo is zou ik een nieuw recept vragen aan de huisarts, hoor. In ieder geval tot de operatie, daarna krijg je waarschijnlijk pijnstillers vanuit t ziekenhuis mee of in ieder geval te horen hoe en wat. :)

Ben je zenuwachtig voor de operatie? Was deze week toch? Welke dag ook alweer? Moet je trouwens blijven of mag je weer snel lekker naar huis als t goed gaat?

:(:)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 21:48

Lastig, maar volgende week komt er hopelijk een positieve oplossing.

Helaas is het even zo. Maar ik wil met mijn persoonlijke begeleidster overleggen of de dokter mij wil door sturen naar de kno. Omdat het steeds terug blijft komen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 14:20

Staat jouw werkgever wel in zijn recht om jou er nu uit te doen? Bij mijn weten mag dit niet als je (deels) in de ziektewet zit de laan uit gestuurd worden.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 22:28

Ja mijn autootje ;( Maar hij krijgt een super nieuw baasje :j

Ik mag van de anesthesist vanaf vandaag geen naproxen meer omdat dat nabloedingen kan veroorzaken. Dus ik moet nu even zonde fatsoenlijke pijnstilling. Dat ging tot aan het avond eten best redelijk maar nu voel ik me toch wat minder.

Ik ben rete zenuwachtig := Vind het zo spannend. Vooral omdat ik niet weet wat ze gaan vinden en hoe ik wakke ga worden. Valt het mee of was het toch 'erger' dan gedacht. Blijft het bij 3 kleine sneetjes of worden het er 3 kleine en een grote. Kan niet zo goed omgaan met onzekerheid :o
Woensdag is D-Day. Het is een dagopname, afhankelijk van wat ze doen. Als ze echt moeten snijden of verwijderen moet ik wel blijven ja.

Dat lijkt me wel een goed plan Deugenietje. Hopelijk kan die iets voor je betekenen.

Tja Lieselot, ik heb er niet zo veel verstand van maar blijkbaar wel. Zowel de jobcoach als het uwv grijpt niet in en ik zat nog in mijn proefplaatsing. Die tijd is er om te bekijken of de werknemer past. Maar ik ga beide partijen morgen nog even bij de lurven grijpen want vind het toch heel vervelend dat ik mijzelf niet heb kunnen verkopen of verdedigen. Er is gewoon voor mij beslist door mijn jobcoach zonder dat ik daar zelf een stem in had.

Morgen dus mijn spulletjes inleveren bij mijn werkgever en mijn gezicht laten zien bij de vrijwilligerscentrale. Dinsdag ochtend nog een kennismakings gesprek (ben niet zo goed in stil zitten :=) en dan ga ik me echt focussen op de operatie en herstel.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:27

Veel sterkte zonder de naproxen.

bowena_84 schreef:
Morgen dus mijn spulletjes inleveren bij mijn werkgever en mijn gezicht laten zien bij de vrijwilligerscentrale. Dinsdag ochtend nog een kennismakings gesprek (ben niet zo goed in stil zitten ) en dan ga ik me echt focussen op de operatie en herstel.

Geef je zo geen scheve dingen aan.

Ziek zijn met veel pijn en toch op kennismakingsgesprek.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 11:01

Het kennismakingsgesprek is onder voorbehoud en is telefonisch. Ik heb ze uitgelegd hoe de situatie is, dat ik ziek ben en voorlopig ook niet inzetbaar. Maar wil me wel alvast even in beeld brengen zodat ze weten wie ik ben en hopelijk als ik hersteld ben echt op gesprek mag komen.

Net dingen afgesloten met de jobcoach. Wel even een fijn gesprek
gehad, doet wel goed.
Zodalijk nog naar mijn werkgever, daar zie ik wel tegenop. Sowieso een flinke reis en ben niet zo goed in 'afscheid' nemen. Maar moet toch mijn spulletjes inleveren dus even op de tandjes bijten.

Ik weet niet wat ik op dit moment erger vind, de pijn of de zenuwen :=

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 13:13

Net telefoon van zh gehad. Moet me morgen om half 10 melden. Vind ik wel een mooie tijd. Nu word het wel echt := Hoop dat ik vanavond nog wat slaap, vins het zo spannend!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 13:31

bowena_84 schreef:
Net telefoon van zh gehad. Moet me morgen om half 10 melden. Vind ik wel een mooie tijd. Nu word het wel echt := Hoop dat ik vanavond nog wat slaap, vins het zo spannend!

Oh, nu wordt t echt spannend! Half 10 is inderdaad een mooie tijd, niet te vroeg en ook niet te veel tijd om je druk te maken!

Hopelijk kan je vannacht nog lekker slapen! Ben heel benieuwd hoe t morgen gaat.

Veel succes! Ik duim voor je!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:39

Succes morgen!

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:51

Succes morgen ;)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 16:57

Dankjewel allemaal. Heb nog wat homeopathiese valeriaan druppels die zal ik vanavobd nog in wat water doen voor het slapen gaan. Ben er nu eigenlijk best kalm onder nu ik de tijd weet.
Maar spannend blijft het toch wel. Hoop dat ik het morgen gewoon over me heen kan laten komen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:00

Krijg je Diazepam of iets voor de operatie? Dan lukt t je namelijk vast wel om t allemaal over je heen te laten gaan, je wordt er namelijk best suf van, hihi. :)

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:02

Succes morgen

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:31

Heel veel succes morgen Ts!!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 07:31

Heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 07:40

Heel erg veel succes vandaag! Ik ga heel hard duimen dat het mee valt voor je!

Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht!

:(:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:15

Succes vandaag, hopelijk een beetje kunnen slapen vannacht

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:37

Ik weet niet of je dit nog leest, maar wil je nog heel vel succes wensen en hopelijk blifjt het bij die 3 kleine sneetjes.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 08:50

Dankjewel allemaal <3
Heb best nog wel goed geslapen. Gaan nu richting het zh, kriebeltjes ten top hoor.
Maar komt allemaal goed, heb er alle vertrouwen in!
Ik meld me als weer boven jan ben :)

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:27

Ik lees al een tijdje mee en wil je nu toch nog even heel veel succes en sterkte wensen, ook al lees je het pas straks !

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:29

Succes voor straks

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 17:34

Hoe is het gegaan?

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 18:26

Hallo lieve lieve meelevende bokkers.
Ik ben 'thuis',lig lekker bij moerders op de bank.

Ik heb me om half 10 gemeld in het zh. Ze moesten nog even bloed prikken wat voor het eerst in mijn leven niet goed ging. 2x moeten prikken.
En toen begon het wachten... Om half 12 kwamen ze en mocht ik de pilletjes pakken en toen ging het snel.
Op de OK ging het ook allemaal vliegensvlug voordat ik het wist zat het infuus er al in en kwam het mondkapje en zoef alles begon te tintelen en was ik weg.
Op de recovery werd ik 'wakker' en heb ik gepraat met personeel, kreeg ik morfine en middel tegen misselijkheid en dommelde ik weer weg. Toen ik daarna weer wakker werd twijfelde ik nog of ik het echt gebeurd haha.
Ik was toen best goed bij en keuvelde wat met het personeel, wilde eigenlijk gewoon lekker terug naar mijn kamer.
Toen ik aankwam (+/- 3u) stonden mijn moeder, zusje en vriendlief al klaar met mijn favoriete knuffel <3
Op de afdeling even wat gedronken en gepraat met iedereen en toen weer lekker gaan slapen.
Toen ik weer wakker was was her half 5 en werd ik een beetje van de afdeling afgekeken haha, ze wilden graag naar huis. Alles werd gecontroleerd en verwijderd.

Godzijdank zag ik de gynaecoloog nog voor ik ging en hij had heel goed nieuws!
Het is géén endometriose, de eierstokken en baarnoeder zagen er keurig uit.
Er is hoogstwaarschijnlijk een ontsteking van het buikvlies geweest waaruit in de holte van douglas 2 cystes gegroeid zijn en die duwden op de endeldarm, blaas en baarmoeder. Dat verklaarde de hevige pijn dus.
Ze hebben de vloeistof en cysten opgestuurd naar de patholoog, over 2 weken heb ik controle afspraaks, dan krijg ik hier de uitslag van.

Ik ben hevig, hevig opgelucht!
Ik lig nu lekker bij moeders op de bank want rechtop zijn gaat nog niet zo lekker. Ik ga nu ook eens voorzichtig een hapje eten.
De buik ik wat gevoelig en snap wat ze met de schouderpijn bedoelen maar het is goed te hebben allemaal.

Al met al bokkers, ben ik blij en opgelucht! Ontzettens bedankt voor al het mee leven <3

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:31

Wat een enorme opluchting moet dit zijn zeg! Wat fijn!
Sterkte en doe het rustig aan.