Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:benangelique schreef:Toen ik nog de pil slikte had Ik nergens last van. Dacht ik. ....
gestopt met de pil en wat gebeurde er met mijn lijf?
- keurig regelmatige menstruatie
- Veel minder vloeien
- zelden tot nooit meer hoofdpijn (zelfs voor bij een hoofdpijn poli gelopen)
- geen zere borsten 2 vd 4 weken
- normaal libido
- geen moodswings
- energieker, minder vermoeid
- Ik kan weer afvallen
kortom, dat ding komt er niet meer in
hoofdpijn zeg je? Ik slik sinds mijn 14de microgynon 50
en sinds maand of 5 extreme hoofdpijn klachten. Enkel in mijn stopweek hoofdpijn vrij
kan het zijn dat je hormonen Door de jaren heen veranieren? Met extreme hoofdpijn kan ik ook niks verdragen
picobello schreef:Elin_ schreef:
hoofdpijn zeg je? Ik slik sinds mijn 14de microgynon 50
en sinds maand of 5 extreme hoofdpijn klachten. Enkel in mijn stopweek hoofdpijn vrij
kan het zijn dat je hormonen Door de jaren heen veranieren? Met extreme hoofdpijn kan ik ook niks verdragen
Ik slik ook al jaren microgynon (30) en heb de laatste jaren enorm veel last van migraine waarvan ik vermoed dat het door pilgebruik komt. Het begon met eens in de paar maanden en nu is het vaak 1 x per maand een fikse aanval. En verder geen verandering in mn leven… Samen met een libido van vriespunt ben ik nu ook tot de beslissing gekomen te willen stoppen met de pil..
melle_odet schreef:Ik ben sinds een half jaar van de pil af.
Ik had al jaren onverklaarbare klachten (misselijk, geen zin in seks, hoofdpijn) en de huisarts kon alleen nog bedenken dat het aan de pil zou kunnen liggen.
En dat was dus ook zo!
Ik voel me veel beter in mijn vel, mijn seksleven is weer goed geen klachten meer en zelfs 3 kg afgevallen na het stoppen zonder te sporten of anders te eten.
verootjoo schreef:picobello schreef:
Ik slik ook al jaren microgynon (30) en heb de laatste jaren enorm veel last van migraine waarvan ik vermoed dat het door pilgebruik komt. Het begon met eens in de paar maanden en nu is het vaak 1 x per maand een fikse aanval. En verder geen verandering in mn leven… Samen met een libido van vriespunt ben ik nu ook tot de beslissing gekomen te willen stoppen met de pil..
Bij veel hoofdpijn bij pilgebruik zou ik eens je bloeddruk laten meten. Je zal niet de eerste zijn met een torenhoge bloeddruk... Levensgevaarlijk
Connie schreef:Ik heb nog niet alles gelezen maar ben benieuwd of mensen hetzelfde hebben als ik.
Een jaar terug ongeveer heb ik me hier ook over ingelezen en wilde graag iets anders dan de pil, aangezien mijn libido ook dramatisch is. Toen ben ik een korte tijd totaal gestopt met de pil, en het werd me meteen weer duidelijk waarom ik onder andere eraan begonnen was toen ik 14 was.
Namelijk door mijn onzuivere huid. Dankzij de pil (neppe yasmin: Rosal 0,02 mg/3mg (ethinylestradio/drospirenon) heb ik een zuivere huid, zodra ik geen pil meer slik krijg ik weer een puberhuid.
Omdat ik dit echt heel erg vind, ben ik toendertijd toch weer begonnen met het slikken van de pil. Ook slik ik door, omdat ik ongesteld zijn verschrikkelijk vind. (Eens in de 3, soms 6, maanden las ik een stopweek in).
Herkent iemand zich in dit verhaal, qua pil slikken o.a. voor een goede huid maar toch willen stoppen? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Kayleigh_ schreef:Connie schreef:Ik heb nog niet alles gelezen maar ben benieuwd of mensen hetzelfde hebben als ik.
Een jaar terug ongeveer heb ik me hier ook over ingelezen en wilde graag iets anders dan de pil, aangezien mijn libido ook dramatisch is. Toen ben ik een korte tijd totaal gestopt met de pil, en het werd me meteen weer duidelijk waarom ik onder andere eraan begonnen was toen ik 14 was.
Namelijk door mijn onzuivere huid. Dankzij de pil (neppe yasmin: Rosal 0,02 mg/3mg (ethinylestradio/drospirenon) heb ik een zuivere huid, zodra ik geen pil meer slik krijg ik weer een puberhuid.
Omdat ik dit echt heel erg vind, ben ik toendertijd toch weer begonnen met het slikken van de pil. Ook slik ik door, omdat ik ongesteld zijn verschrikkelijk vind. (Eens in de 3, soms 6, maanden las ik een stopweek in).
Herkent iemand zich in dit verhaal, qua pil slikken o.a. voor een goede huid maar toch willen stoppen? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Salicylzuur gaan smeren!