Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lalidan schreef:Leiden is voor mij toch wat te ver om regelmatig samen te lopen, helaas. Overigens haal ik de 15 kilometer momenteel nog niet eens, ik betwijfel zelfs of 10 nog een beetje leuk te doen is...
Neonlight schreef:Ik weet hier in de buurt nog een mooi wandelgebiedWij hebben alleen half november nog gewandeld, op het einde van onze vakantie. Nu weer aan het werk en veels te druk. Werk is druk met het einde van het jaar in zicht, en de dagen zijn ook kort.
Op vakantie, in Colombia, hebben we ook veel gewandeld. Was alleen zwaar, want of je zat in de hitte met hoge luchtvochtigheid, of je zat op grote hoogte, en die keer dat we in de woestijn zaten was het ook afzien.
Bonna schreef:Hoi, ik wil ook graag meekletsen.
Ik wandel graag en veel, met vriend of alleen, met of zonder hond. Heerlijk van de buitenlucht en omgeving genieten.
Ik ben wel een beetje een mooi weer wandelaar. Koude en wind vind ik geen probleem, maar met nattigheid krijg je mij niet naar buiten. Doen jullie dat wel?
Gisteren hebben we heerlijk in de buurt van Havelte gewandeld. Het weer was super en de omgeving echt prachtig!
[ [url=m/GNsMmd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4XNVWh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik woon in Leiden, als mensen een keer samen willen wandelen houdt ik mij graag aanbevolen! Door de week het liefst hier in de buurt want ik ben afhankelijk van mijn fiets, in het weekend is reizen met OV geen probleem