ariannexrich schreef:Niks, ik open niet zulke topics
Nou nou nou zeg.... Dit is wel heel onaardig.
Ts: Lastig, maar probeer je af te sluiten voor deze onaardige reacties. Zij kunnen allemaal niet in jouw hoofd kijken. Jij weet wel beter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Alleen de buitenwereld is hard en die moet ik zien te overwinnen. Ik heb sinds dit jaar eindelijk opeens veel vriendinnen in een vriendenkring (waar 1 iemand in het loop van het jaar is bijgekomen die het nu helemaal verpest voor mij maarehh ik heb nog vriendinnen die me begrijpen hoor ik overwin dat wicht wel) en die helpen me enorm opweg. Ben niet bang dat ik iets niet aan kan want dingen zoals dit kan ik helemaal in mijn uppie oplossen. En sterk zijn is altijd een eigenschap van mij geweest en die is nu enorm gegroeid en daar ben ik enorm trots op. Ja gepest worden daar word je hard van ik zeg je maar. Nu kan ik iedereen de mond snoeren omdat ik weet waar iedereen op reageert en waar niet op. Soms reageer ik expres heel 'zwak' zodat anderen weer doorgaan en diep van binnen lach ik me helemaal kapot. Dus dat komt goed. Ik ben op dat gebied echt trots op mezelf. En dan heb ik nog zo'n zielig knietje achter me aansleuren. Nou het lijkt niet zo maar ik denk BOEJE!!! Ook dat komt goed. Mam heeft er nu een spray uit spanje overheen gespoten die helpt. Dat is ontstekingsremmend en geeft warmte en soepelheid aan je spieren. In het begin brandde dat spul enorm maar dat is weg en nu buig ik om de 10 minuten mijn knie eventjes. Een soort 'fysio' oefeningen want dat ik belangrijk met die spray. Nu vanavond nog alleen even koelen en hoog leggen en dan komt alles goed. Gaat helemaal toppie hier en die spray werkt ook heel goed. vuurneon schreef:Meis, kun je niet met een maatschappelijk werkster op school praten?
Maartje1990 schreef:Oh, kijk fijn ts! Maar ik begrijp dat je nog steeds gepest wordt? Heb je er wel eens aan gedacht om dat met je mentor te bespreken? Ik weet niet op welke school je zit? (gezien je bij mij in de buurt woont, ken ik de school waarschijnlijk).
mochten er echter toch weer problemen komen, schroom alsjeblieft niet om naar je mentor te stappen, want daar is die voor
drawerlover schreef:vuurneon schreef:Meis, kun je niet met een maatschappelijk werkster op school praten?
Nee mijn mentor en mijn BFF weten alles en ik heb genoeg personen waar ik alles aan kwijt kan. Mijn BFF en ik kennen elkaar echt tot op het topje van onze tenen. We hoeven maar naar elkaar te kijken en we weten al precies wat de ander denkt. Echt grappig. Mijn moeder doet alles voor me en natuurlijk omdat ik een pleegkind ben maakt ze zich dubbel zoveel zorgen als dat ik haar biologische kind zou zijn en dat irriteerd soms maar vaak hebben ouders toch gelijk![]()
MAAR ik heb heel vaak ook gelijk
Fijn!