Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Letsel aan je hersenen bij een helix?Nog nooit van gehoord. Kan er ook niks over vinden op internet, dus volgens mij is het bullshit.
Mars schreef:Als je naar een onkundige piercer gaat waar niet hygienisch gewerkt wordt of je bent zelf onzorgvuldig met de nazorg dan kun je inderdaad wel nare infecties krijgen. Maar als je naar een goede shop gaat en je houdt aan de regels voor nazorg dan is de kans op vreselijke letsels wel heel klein hoor. En nooit laten schieten bij een juwelier of iets. Hersenletsel door een helix heb ik ook nog nooit van gehoord.
Maar het klinkt mij eigenlijk meer in de oren alsof je vader het idee van een helix gewoon niks vind en daarom met dit argument aan komt zeilen
xMyrth schreef:omg, mijn piercinggekte is weer omhoog gekomen.
heb een paar weken geleden een tragus erbij laten zetten en nu wil ik een septum.
maar ik zit gewoon met stage. hoe zichtbaar is een septum?
met festivals/concerten/vrije tijd mag hij best zichtbaar zijn, maar met stage en school hoeft niemand hem te zien. is zoiets mogelijk?
xMyrth schreef:Hmmmmm... De overweging wordt langzaam serieus
19+20 juni ga ik naar Jera, dan zie ik zoveel leuke piercings en tatt's dat ik wel overstag zal gaan hahaha