[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:31

Moderatoropmerking:
Dames, na overleg met TS van dit topic is ervoor gekozen om dit topic een HK-tag te geven, maar wel op MWS te houden. Dat betekent dat jullie weliswaar iets vrijer zijn in jullie posten, maar het topic blijft op MWS staan en dus wil ik jullie vragen wel het 'informatieve' karakter van MWS in gedachten te houden. Indien het hier te ver offtopic gaat, verplaats ik het topic naar de HK. :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:32

Danique schreef:
Dames! Ik heb net een pb'tje van een mod ontvangen, het topic zal een HK tag krijgen maar houd het bij voorkeur wel on topic! Kletsen mag altijd maar geen one liners etc... Is dat goed?

balen. :o Ik vind het eerlijk gezegd ook wel jammer dat er zo veel meiden nu zijn, nu kunnen we eigenlijk niet tot nauwelijks elkaars vorderingen in de gaten houden, het overzicht is gewoon een beetje weg. En ik heb persoonlijk echt niet elke dag de tijd om 15 pagina's bij te lezen. :+
Edit: Iedereen ontopic blijven lijkt me een goed idee :D Dan blijft het toch nog informatief.
Dit was dan ook mijn laatste offtopic post :Y)
Laatst bijgewerkt door Silenna op 04-03-15 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:32

Inney schreef:
Waarom huiskamer? Nouja, zolang we on-topic blijven! :D

Netjes Wendybrian! Ik heb net de helft gedaan in 18 minuten. Vind een uur wel erg knap hoor!

Omdat er ook gekletst wordt over andere dingen dan voortgang (dingen zoals 'motiveer me! geef me een schop onder mijn kont!)

Goed gedaan Wendy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:33

Liesje1611 schreef:
Danique schreef:
Dames! Ik heb net een pb'tje van een mod ontvangen, het topic zal een HK tag krijgen maar houd het bij voorkeur wel on topic! Kletsen mag altijd maar geen one liners etc... Is dat goed?

balen. :o Ik vind het eerlijk gezegd ook wel jammer dat er zo veel meiden nu zijn, nu kunnen we eigenlijk niet tot nauwelijks elkaars vorderingen in de gaten houden, het overzicht is gewoon een beetje weg. En ik heb persoonlijk echt niet elke dag de tijd om 15 pagina's bij te lezen. :+
Edit: Iedereen ontopic blijven lijkt me een goed idee :D Dan blijft het toch nog informatief.

Daarom ook, maar het is met zo'n grote groep niet te doen om volledig on topic te blijven daarom krijgen we wel de HK tag maar moeten we wel zo veel mogelijk on topic blijven.

Inney

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:34

Aah zo klinkt het wel logisch ja.

liesje1611, Ach, veel dames die fit willen worden, ook mooi toch :D

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:34

Bedankt meiden!
Ik heb mij zelfs verkeken!
het was 6,6 kilometer! *\o/* *\o/*
aaah een aangename verassing haha
Ik ren altijd zonder bril,dus ik zag alleen een 6 haha :7

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:35

Liesje1611 schreef:
Danique schreef:

Waarschijnlijk is over een maand er een vaste kern over en een paar meeposters en paar meelezers. Zo gaat het meestal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:36

Klopt, mensen zullen afhaken etc.

Wat goed WendyBrian! Ik ga pas weer hardlopen als het skaten goed gaat. Mijn hamstrings zijn te kort namelijk dus doet al gauw pijn en houd het niet zo lang vol.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:37

Inney schreef:
Aah zo klinkt het wel logisch ja.

liesje1611, Ach, veel dames die fit willen worden, ook mooi toch :D

Dat is ook zo!
Hopen dat ik bij die vaste kern hoor over een paar maanden. Zo niet schoppen jullie me weer terug het topic in :')

Danique, jij hebt ook die 30days toch? Welke heb je aangeklikt, en hoe zwaar enz?

ohja en deze, omdat ik hem leuk vind. _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Silenna op 04-03-15 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:37

O dat is vervelend, ik vind skaten ook heel leuk maar ik kan niet remmen -O-

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:38

Wendybrian schreef:
O dat is vervelend, ik vind skaten ook heel leuk maar ik kan niet remmen -O-

Herkenbaar :')

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:40

Wat gaat het topic hard zeg! Gezellig! :)

Ik heb net een top springlesje met pony achter de rug en dag 22 van mijn 30 day challenge gedaan! Morgen weer hardlopen!

Hoe doen jullie het trouwens als jullie 30 day challenge is afgelopen? Een nieuwe challenge of nog een tijdje met dezelfde challenge doorgaan?

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:41

Wat voor challenges bedoelen jullie? }:0

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:41

Mag ik ook meekletsen?
Wil toch wel bijna 10 kilo kwijt.
Ik heb door buikklachten maanden niet gesport, dit sinds afgelopen weekend weer opgepakt.
Nu naar aanleiding van dit topic ook Myfitnesspal gedownload.
Extra motivatie om gezond te blijven eten, er is vorige week pds bij mij ontdekt. Mijn gebruikersnaam is Simone89mpf

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:42

snorremans schreef:
Wat gaat het topic hard zeg! Gezellig! :)

Ik heb net een top springlesje met pony achter de rug en dag 22 van mijn 30 day challenge gedaan! Morgen weer hardlopen!

Hoe doen jullie het trouwens als jullie 30 day challenge is afgelopen? Een nieuwe challenge of nog een tijdje met dezelfde challenge doorgaan?

Gewoon in een stijgende lijn doorgaan (dus steeds zwaarder qua frequentie of met gewichten), of direct een andere challenge doen. Mijn ervaring is dat als je stopt, het maanden duurt voordat je weer met een nieuwe begint. :+

edit: (ik blijf altijd mn posts maar editten.. denk altijd na 2 minuten ohjaa dat wilde ik ook nog zeggen :+ ) Ik heb trouwens wel dat ik bij mezelf altijd amper resultaat zie. Zelfs na een maand of langer elke dag oefeningen doen. Ik heb volgens mij gewoon moeite met mn lichaam objectief bekijken :Y) Vooral in combinatie met hormonen. De ene dag haat ik het, de volgende dag denk ik damn you sexy girl 8-) :')
Is er iemand die ervaring heeft met haar maten bijhouden? Dan 'zie' je natuurlijk wel duidelijk verschil in je resultaten als het goed is..
Laatst bijgewerkt door Silenna op 04-03-15 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:42

Wendybrian: bijvoorbeeld een 30 day squad of abs challenge! 30DAYS is er een handige app voor!

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:43

Skaten wil ik ook weer gaan oppakken, maar dan moet ik eerste mijn skates weer voor elkaar hebben. Nieuwe lagers en wieltjes. Gelukkig heeft vriendlief een nieuwe fiets, dus kunnen we weer lekker rondes gaan fietsen als het weer langer licht wordt en in de weekenden.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:44

Die MyFitnessPal app is wel ideaal zeg! Zeker omdat ie bijna alles aan gerechten e.d. wel kent en ik dus niet loop te klooien met zelf uitvogelen hoeveel iets overal in zit :D

Loop nu alleen wat te klooien met al mijn oefeningen erin zetten, vooral bij de krachttraining ken ik 9 vd 10 benamingen niet en heb sinds een week een 2e schema erbij voor de afwisseling dus vandaag is de 2e keer dat ie ik die gebruikt heb. Veel succes met opschrijven wat je dan precies gedaan hebt _O-

Kwam er met het voedsel ''tellen'' wel achter dat ik nu, onbewust, wel heel erg rond mijn ''toegestane'' calorieën zit. Nu dronk ik al bijna nooit frisdrank maar minder/niet/gezonder snoepen geeft wel gelijk veel resultaat zo :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:47

Inney schreef:
De 30 day ab challenge, kun je die gewoon naast je gewone schema erbij doen? Ik train met mijn vriend mee met alle spiergroepen met (lichte, 5 kilo per dumbel. Zijn bezig met opbouwen)
plus daarnaast al wat buikspieroefeningen ed. natuurlijk.

Dat denk ik wel, hij is niet ontzettend zwaar, maar je kan even kijken natuurlijk :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:47

Die myfitnesspal is zeker alleen voor de iphone ? ik kan hem namelijk niet vinden -O-
Iemand nog apps voor op de android?

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:48

Heeft iemand hier het 17 dagen dieet al eens geprobeerd?
Echt een aanrader, de kilo`s gaan er snel af en blijven er ook echt af. !

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:48

Bij die drink water app, welkegebruiken jullie daarvoor?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:50

laraxXxemma schreef:
Die myfitnesspal is zeker alleen voor de iphone ? ik kan hem namelijk niet vinden -O-

Nee hoor, ik heb een Sony :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:51

Ik ben zelf niet echt fan van de 30 dagen challenges. Ze bouwen op naar een absurd aantal herhalingen waar je op een gegeven moment eigenlijk geen baat meer bij hebt en je hebt geen vervolgprogramma voor als het afgelopen is. Ik blijf liever gewoon bij mijn fitnessprogramma. :P

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:54

Danique01 schreef:
Bij die drink water app, welkegebruiken jullie daarvoor?

ik gebruik nu water your body (groene icon). Erg handige app, hij geeft om de zoveel tijd een reminder, geeft een geschatte hoeveelheid per dag aan, en je kan er in zetten hoeveel je hebt gedronken.

Nies_ schreef:
laraxXxemma schreef:

Nee hoor, ik heb een Sony :)

Noh waarom kan ik hem dan niet vinden