Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Dames! Ik heb net een pb'tje van een mod ontvangen, het topic zal een HK tag krijgen maar houd het bij voorkeur wel on topic! Kletsen mag altijd maar geen one liners etc... Is dat goed?
Inney schreef:Waarom huiskamer? Nouja, zolang we on-topic blijven!
Netjes Wendybrian! Ik heb net de helft gedaan in 18 minuten. Vind een uur wel erg knap hoor!
Liesje1611 schreef:Danique schreef:Dames! Ik heb net een pb'tje van een mod ontvangen, het topic zal een HK tag krijgen maar houd het bij voorkeur wel on topic! Kletsen mag altijd maar geen one liners etc... Is dat goed?
balen.Ik vind het eerlijk gezegd ook wel jammer dat er zo veel meiden nu zijn, nu kunnen we eigenlijk niet tot nauwelijks elkaars vorderingen in de gaten houden, het overzicht is gewoon een beetje weg. En ik heb persoonlijk echt niet elke dag de tijd om 15 pagina's bij te lezen.
Edit: Iedereen ontopic blijven lijkt me een goed ideeDan blijft het toch nog informatief.
Dit was dan ook mijn laatste offtopic post
Liesje1611 schreef:Danique schreef:Dames! Ik heb net een pb'tje van een mod ontvangen, het topic zal een HK tag krijgen maar houd het bij voorkeur wel on topic! Kletsen mag altijd maar geen one liners etc... Is dat goed?
balen.Ik vind het eerlijk gezegd ook wel jammer dat er zo veel meiden nu zijn, nu kunnen we eigenlijk niet tot nauwelijks elkaars vorderingen in de gaten houden, het overzicht is gewoon een beetje weg. En ik heb persoonlijk echt niet elke dag de tijd om 15 pagina's bij te lezen.
Edit: Iedereen ontopic blijven lijkt me een goed ideeDan blijft het toch nog informatief.
Dit was dan ook mijn laatste offtopic post
Inney schreef:Aah zo klinkt het wel logisch ja.
liesje1611, Ach, veel dames die fit willen worden, ook mooi toch
snorremans schreef:Wat gaat het topic hard zeg! Gezellig!
Ik heb net een top springlesje met pony achter de rug en dag 22 van mijn 30 day challenge gedaan! Morgen weer hardlopen!
Hoe doen jullie het trouwens als jullie 30 day challenge is afgelopen? Een nieuwe challenge of nog een tijdje met dezelfde challenge doorgaan?
Inney schreef:De 30 day ab challenge, kun je die gewoon naast je gewone schema erbij doen? Ik train met mijn vriend mee met alle spiergroepen met (lichte, 5 kilo per dumbel. Zijn bezig met opbouwen)
plus daarnaast al wat buikspieroefeningen ed. natuurlijk.
Danique01 schreef:Bij die drink water app, welkegebruiken jullie daarvoor?
Nies_ schreef:laraxXxemma schreef:Die myfitnesspal is zeker alleen voor de iphone ? ik kan hem namelijk niet vinden![]()
Iemand nog apps voor op de android?
Nee hoor, ik heb een Sony