Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aural schreef:CarolienR schreef:Natuurlijk kan je je rot zoeken op het internet, maar de macro's en schema's vind ik erg fijn. En als je wilt weten waarom iets werkt of niet werkt, heb je een betrouwbaar antwoord. Daarnaast is het omgooien van een leefstijl naar mijn idee makkelijker als je daarin begeleiding hebt (in de vorm van lessen en een coach).
Maar eerlijk is eerlijk, na dit half jaar ga ik zonder coach verder (denk ik) omdat ik nu genoeg kennis heb om het zonder coach te doen. Schema's en macro's blijven fijn!
Daar zat ik ook al over te dubben, met of zonder coach. Ik vind het soms moeilijk om te bepalen welke oefeningen ik wanneer zou moeten doen... Hoe zijn jullie resultaten?
"Overigens, ik wil als 'niet zo'n succes als de facebook pagina foto's' ook best mijn progress foto's delen in een pb"
Ben je ontevreden of had je meer verwacht?
Mrijn schreef:Oeeeee, dat ziet er lekker uit! Dat verantwoorde zal er wel in zitten dat je een minuscuul stukje mocht nemen of is hij echt gemaakt van lichte ingrediënten?
Aural schreef:CarolienR schreef:Daar zat ik ook al over te dubben, met of zonder coach. Ik vind het soms moeilijk om te bepalen welke oefeningen ik wanneer zou moeten doen... Hoe zijn jullie resultaten?
"Overigens, ik wil als 'niet zo'n succes als de facebook pagina foto's' ook best mijn progress foto's delen in een pb"
Ben je ontevreden of had je meer verwacht?
Ik had meer verwacht, maar het ligt bij mezelf hoor! Eet soms iets meer dan de bedoeling is, haha.