Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Butterfly schreef:Ik ben naar de lingeriewinkel geweest, wilde met mijn eigen ogen zien of ik in een 80D ipv 85A zou passen (na alle bekende en onbekende calculators op internet af te zijn gegaan en 3x mezelf te hebben nagemeten)
Toen ik de 80D zag ben ik nog net niet schaterend de winkel uit gelopen, maar goed, ik was er dus zou ik passen ook.
Gewapend met een Sapph 80D naar de paskamer, de pasmevrouw ervan verzekerd dat ik geen hulp nodig haden passen.
Ik denk dat de reactie van mijn zusje het beste aansluit bij wat ik dacht: holy oliebol, hij past ook nog!
Cadeaubonnen ingewisseld en twee bh's rijker
Thanks Bokt!
Sting schreef:@Narita: Grappig he!
Ik had altijd 80C, maar n.a.v. dit topic vanmorgen in de stad een 75 E aangetrokken (advies volgens filmpje was 75 DD/E). Die was echt te ruim van Sapph, maar toen nog een paar geprobeerd van 75 D en die zitten echt wel fijn! Dus heb er 1 meegenomen voor een tientje.
Voor de noorderlingen met 'rare' maten: er zit tegenover de HEMA/naast de oude Sting, op de plek van Skooter een lingerieoutlet met ook echt gróte maten! Anders even vragen. Heb speciaal voor dit topic gevraagd en ze hebben ook 65 D (hangt tussen de 70D omdat het er niet zoveel zijn). Ook voor 10 euro, maar ook wat luxere en merkspullen. Dus wel de moeite waard.
RdLFoto schreef:Butterfly schreef:Ik ben naar de lingeriewinkel geweest, wilde met mijn eigen ogen zien of ik in een 80D ipv 85A zou passen (na alle bekende en onbekende calculators op internet af te zijn gegaan en 3x mezelf te hebben nagemeten)
Toen ik de 80D zag ben ik nog net niet schaterend de winkel uit gelopen, maar goed, ik was er dus zou ik passen ook.
Gewapend met een Sapph 80D naar de paskamer, de pasmevrouw ervan verzekerd dat ik geen hulp nodig haden passen.
Ik denk dat de reactie van mijn zusje het beste aansluit bij wat ik dacht: holy oliebol, hij past ook nog!
Cadeaubonnen ingewisseld en twee bh's rijker
Thanks Bokt!
Hahaha geniaal! Ga het zelf ook nog eens opmeten, een 80D klinkt wel leuker dan een 85A
Hvelreki schreef:Ik kom uit op 65 G.Momenteel draag ik 70 D. Ik vind 70 vaak inderdaad te los zitten, maar 70 is het kleinste dat ik al gevonden heb in de speciaalzaken waar ik ga. Hoe ga ik dan in godsnaam aan een 65 komen. Snap ook niet waarom ik 3 cupmaten omhoog zou moeten, dat kan niet kloppen denk ik.
65 E of 60 F lijkt me logischer.