Stoppen met nagelbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Stoppen met nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 17:54

Ziet er goed uit bij iedereen zeg!! *\o/*
Mijn nagels zijn nogsteeds kort gevijld (nouja, niet heel erg kort), maar binnenkort zal ik eens een foto maken!

Ik heb trouwens totaal geen bijtneigingen meer. Wel een klein beetje aan velletjes, maar totaal niet aan mijn nagels. Zelfs niet bij een scheurtje o.i.d., daar heb ik meer een pulkneiging. In het begin ging ik nog vaak met mijn tanden achter mijn nagels langs, maar dat is nu ook over. Ik heb er vertrouwen in dat ik er ook niet weer aan begin! Ik vind het nu gewoon een vreemd idee dat ik jaren lang mijn nagels afgebeten heb.. En op andere momenten begrijp ik ook niet dat ik nu gewone nagels heb :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:49

Ik heb het nog steeds volgehouden! :) in plaats van bijten ga ik ze nu schoonmaken, verzorgen enz :)) werkt erg goed!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:16

Animal dat met die tanden doe ik ook :+
Moet er soms nog wel aan wennen dat ik langere nagels heb, prik ik ineens in m'n oog ofzo :')

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:39

|o Ik weet niet waarom, maar ik ben weer begonnen.. Heb er nu nog 4 van de 10 over..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:47

oliebol, balen zeg... Nu weer doorzetten, kam gebeuren toch even een terugval :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:58

Jullie gaan goed meiden! +:)+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:10

Keek van de week naar m'n foto van het begin en nu en dan ben ik toch wel trots :o

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:15

het lukt me niet meer ze waren vet lang en nu niets meer van over.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:20

Nog steeds trots op m'n nagels en op mijzelf :Y)

Begin:
Afbeelding

Nu:
Afbeelding

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:53

Hier ook nog trots! Gister alleen een nagel gescheurd.. dan moet ik me echt inhouden.. maaar het is gelukt

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:24

Dag dames, ik zag jullie thread en misschien kan 1 van jullie mij verder helpen en ik jou!
Ik ben op zoek naar een proefkonijn voor gel bruidsnagels, ik heb in 2009 mijn opleiding nagelstyliste afgerond en ben er sindsdien hobbymatig mee bezig. Ik overweeg om misschien iets met bruidjes te gaan doen maar wil natuurlijk eerst weten of ik het leuk vind te doen op wat regelmatigere basis. Misschien kan het voor een nagelbijter interessant zijn omdat het motivatie geeft niet te bijten? Mijn zus was enorme nagelbijter en ik heb vroeger bij haar acryl gezet, maar zij speelt viool en kan nu geen langere nagels meer hebben.

Dus is er misschien iemand in de omgeving van Doetinchem die interesse heeft?
Je krijgt van mij twee behandelingen, 1 setje om jouw nagels te laten wennen aan een product en uit te laten groeien ( bij nagelbijters gaat dat heel hard omdat de nagels willen bijhouden wat wordt afgesnoept;) ) en de tweede set is een full nail art set met glitters, bloemen en verzin het maar.
De kosten? Niks, alleen geduld en toestemming om jouw handen te fotograferen voor een eventuele website!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier een foto naar het complete album van de setjes die ik de laatste maanden heb gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=KNBR4GA3

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag, ik kan het helaas maar voor 1 persoon doen anders kom ik niet uit met mijn werk.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:48

Doetinchem is voor mij helaas niet zo dichtbij, vind het wel een leuk idee van je :)

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:11

jammer goldie, maar leuk dat je het idee wat vindt. Voor mijn zus heeft het heel erg geholpen te stoppen met bijten, en ik vind het zelf ook wel echt super leuk om te doen, een nagel make over!:D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:51

Mijn nagels zijn er helaas te lang voor nu (al is dat eigenlijk een goed teken! :)) ) ik ga zo weer even een update foto maken

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:33

Ook als je al lange nagels hebt en interesse hebt dan hoor ik het graag, dan hoeven we geen setje te zetten om te wennen maar krijg je gelijk een setje die bruidswaardig is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:49

Mijn nagels gaan prima , dat is het punt lang worden geen probleem .Voel ik een scheur dan ga ik los en bewerk ik ze allemaal := , heb 2 korte `, 2 middellange en 6 lang :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:34

Met mij gaat het super goed :D
Wel een stuk of 4 nagels die afgebroken zijn door mn eigen lompe gedrag maar ik heb echt totaal geen nagelbijtdrang meer!! Zelfs niet als er een nagel gebroken is en ik geen vijl heb, ik bijt dan het losse stukje (er tegenwoordig met moeite) van af en kan de rest van de dag zonder dat ik mij irriteer aan de lelijke vorm doorgaan en savonds met een vijl het weer mooi bijwerken! Stiekem heel trots op mezelf ! :o

Zoude jullie mij Hêrome nagelverharder aanraden? Want mn nagels zijn natuurlijk wel redelijk zwak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:46

Was druk bezig met alle modder eronder weg te halen maar goed mijn nagels :

Afbeelding

Afbeelding

^^

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:36

Druppie7711 schreef:
Met mij gaat het super goed :D
Wel een stuk of 4 nagels die afgebroken zijn door mn eigen lompe gedrag maar ik heb echt totaal geen nagelbijtdrang meer!! Zelfs niet als er een nagel gebroken is en ik geen vijl heb, ik bijt dan het losse stukje (er tegenwoordig met moeite) van af en kan de rest van de dag zonder dat ik mij irriteer aan de lelijke vorm doorgaan en savonds met een vijl het weer mooi bijwerken! Stiekem heel trots op mezelf ! :o

Zoude jullie mij Hêrome nagelverharder aanraden? Want mn nagels zijn natuurlijk wel redelijk zwak!

Hierbij de fotos! (Dat blauwe zijn eigenwijzen restjes nagellak die het nog niet op willen geven :') )
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

:D

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:36

@ druppie, mijn ervaring is dat nagelverharder vaak brozer maakt. Ik vergelijk het altijd met een dun koekje, als je die heel hard hebt zal het sneller breken omdat er geen flexibiliteit is. Ik zou dan eerder kijken naar verzorgende lakjes, essence heeft die bijvoorbeeld. En veel smeren met nagelriemolie, dat versterkt de nagel met de groei waardoor je sterke gezonde nagels krijgt.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:42

dazzletrofke schreef:
@ druppie, mijn ervaring is dat nagelverharder vaak brozer maakt. Ik vergelijk het altijd met een dun koekje, als je die heel hard hebt zal het sneller breken omdat er geen flexibiliteit is. Ik zou dan eerder kijken naar verzorgende lakjes, essence heeft die bijvoorbeeld. En veel smeren met nagelriemolie, dat versterkt de nagel met de groei waardoor je sterke gezonde nagels krijgt.

Oke bedankt voor de tips :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:46

Had een flinke irritante nagel die een haakje had , als in slow motion gingen mijn tanden al naar de nagel om hem finiaal de grond in te werken . Maar als een reflex trok ik me terug en ben ik als een gek de nagelvijl gaan zoeken , heb het gered en heb geveild als een gek maar hij is nog lang :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 23:57

Mijn nagels groeien als kool!

Afbeelding

Afbeelding

Hoe gaat het bij jullie?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 00:07

Hey! Dat dekbedovertrek heb ik ook! :P Heerlijk penny!!

Bij mij gaat het ook super! Heb ze gisteren toevallig weer kortgevijld omdat ze té lang werden om lekker te kunnen typen/werken/etc. en er in eentje een scheurtje zat. Maar ondanks het vijlen zijn ze mijn vingertoppen voorbij, en ik heb er toch wel 5 mm vanaf gehaald!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 05:52

Netjes!!
Ik mis er nu een paar... Waren gescheurd, heb nog niet zulke sterke nagels door al dat bijten. Verder gaat het super!