1,70 is wel echt mega ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, ik wist dat het zo'n type paard moest worden als we samen een paard zouden nemen, want een kleintje op een groot paard kan wel en andersom niet.
Maar ik heb sowieso een opstap nodig, want het ontbreekt me nog weleens aan kracht in mijn benen. En daarbij roep ik altijd maar dat opstappen met een krukje voor iedereen beter is en dan lieg ik niet eens. 
Tazzey schreef:Ik wil al een tijdje een afspraak maken met de pijnpoli om naar een Tens apparaat te kijken. Ik heb er via het revalidatiecentrum goede ervaringen mee. Ik durf alleen niet. Ik ben niet bang maar ik heb afgelopen jaar voldoende ziekenhuizen gezien.
Heeft iemand van jullie er ervaring mee?
Ik weet wel dat karakter het belangrijkst is en ik heb de afgelopen jaren echt geleerd te ontspannen en plezier te hebben op en met een paard. Plan is om daar straks dus lekker mee verder te gaan en hopelijk werkt mijn hoofd daar dan ook aan mee als ik er weer op mag. Maar ga 'straks' (hoop over een kleine maand) op een über-braaf manegepaard weer beginnen, gewoon eerst checken hoe het voelt. En dat vinden ze op stal ook allemaal logisch en niets om me voor te schamen. Heb het echt getroffen daar.
). Die behandelaars helpen me met de pijn, zowel op mentaal en fysiek vlak en ook met de stress die ik krijg van bijvoorbeeld ziekenhuizen/dokters. Overgehouden aan mijn klinische revalidatieperiode, nu revalideer ik poliklinisch. Wat voor mij betekent dat ik een middag in de week verschillende therapieën heb. Wel heftig om het achter elkaar te doen, maar ik wil er niet vaker heen, want reizen kost me ook een boel energie. 
Elk paard/ pony boven de 1.54 waar ik op stap (met opstap/ kontje) gaan mijn heupen krampen alsof ze uit de kom willen. Voor mij dus geen kastelen meer, hoewel ik er wel altijd van gedroomd heb.
Ze hebben toen even gewacht en ik heb niets meer gemerkt.

Wat ik normaal ook gebruik ik word altijd wakker met puistjes vanmorgen dus niet
Dus so far so good.