Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Hij is momenteel zo opgezwollen dat ik gewoon bijna niks meer hoor met het oor omdat het bijna mijn gehoorgang bezet :p maar ik ga dat proberen dankjewel!
Ruby1995 schreef:Hij is momenteel zo opgezwollen dat ik gewoon bijna niks meer hoor met het oor omdat het bijna mijn gehoorgang bezet :p maar ik ga dat proberen dankjewel!
Suzan_v_h schreef:Zaterdag tragus zetten, misschien wel double. Maar aan welke kant zal ik hem laten zetten? Rechts heb ik mijn FH en gewoon oorbel gaatjes. Links heb ik alleen een oorbel gaatje.
Blacky94 schreef:Het is ook niet per se slecht, ik kan me wel herrineren dat er ergens een of meerdere van dat soort plekken zijn. Het is meer dat de pijn van een piercing en de pijn die een verdoving doet eigenlijk niet tegen elkaar opweegt en het zonder verdoving in veel plekken mogelijk zelfs minder pijn zou kunnen doen dan met verdoving
_Ekenna schreef:Jennifuur, 1.0 mm is een lastige maat inderdaad. Je zou kunnen proberen of er een 1.2 in past en anders toch misschien slinken naar 0.8?