Lief Sharmila, ben benieuwd hoe die bij jou staat. Vast heel mooi
Trouwens, als het goed is moeten jullie kortingscodes in de bus hebben gehad van Douglas. 25% korting op foundations, mascara & eyeliners, dag- & nachtcrèmes en alle geuren & geursets vanaf 50ml. Binnenkort even Diorskin Star aanschaffen dus
Ohhh oke, dacht laatst ook al bonnen te hebben ontvangen. Maar dat was Ici Paris XL dus nevermind
Loose
Geplaatst: 24-09-14 19:51
Jaa ik heb die bonnen ook gehad! Black Opium is echt super lekker trouwens! Die gewone Opium ruikt naar nat sigaretten as ( ) bij mij, maar deze is echt heerlijk.
Ik wou vandaag dus met die bonnen een goed dekkende foundation halen, maar heb niks meegenomen. Ik liet me even helpen maar dat doe ik nooit weer. Mijn ondertoon is geel, maar ik heb wel rode/roze wangen altijd dus dat wordt al snel aangezien voor een roze ondertoon. Mijn hals en de rest van mijn lichaam is wel overduidelijk geel en iets lichter dan mijn gezicht. Dus die vrouw kwam de hele tijd aanzetten met foundations met een roze ondertoon die wel bij mijn gezicht pasten qua kleur maar absoluut niet bij mijn hals, terwijl ik gewoon één geheel wil zijn en niet mijn hoofd in 1 kleur en mijn lichaam in een andere kleur. Volgensmij snapte ze zelf niet zo goed dat ik dat wou, uiteindelijk pakte ze een lichtere kleur maar die had alsnog een roze ondertoon dus ik leek een beetje een worteltje en mijn hoofd was duidelijk anders dan mijn hals. Beetje jammer. In het vervolg doe ik wel zelf wat research. Ze raadde me trouwens Dior Forever aan, die niet eens zo heel goed dekte.
Navatu, jij hebt toch Double Wear? Welke kleur heb je en welke MAC kleur ben je?