Moet iedereen tegenwoordig iets hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:11

Dani schreef:
Het gaat wel over die mensen. Want TS heeft 't over mensen die 'onnodig' medicatie slikken, of die 'zeuren' over vage klachten, of die de ene dag iets 'mankeren' en de volgende dag niet meer. Wat al die 'ik-jes' in dit topic proberen te zeggen is dat het vaak helemaal zo makkelijk niet is om onderscheid te maken tussen iemand die zich echt aanstelt, of iemand die misschien toch wél iets mankeert. En dat je dus heel voorzichtig moet zijn met dergelijke oordelen, omdat je het heel gemakkelijk bij 't verkeerde eind kan hebben. En daarom halen ze allerlei voorbeelden aan om te illustreren hoe sommige aandoeningen werken, om te laten zien dat het soms net aanstellerij kan lijken maar dat echt niet is.

Ik heb ongeveer twee jaar rondgelopen met die vage klachten. En ja dan zeur ik wel eens. Niet met vrienden mee te stappen, paarden een paar dagen stil, niet uit bed kunnen komen, afhankelijk zijn van de mensen om je heen. Een strijd met mezelf. En als dan niemand precies weet wat er is dan lijk je een aansteller. Dus inderdaad ja, het gaat wel over dat soort mensen.

vienna1987

Re: Moet iedereen tegenwoordig iets hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:40

Ach iedereen heeft toch zijn mening klaar! Niet druk om maken. Tegenwoordig is iedereen dokter en kan beoordelen wat een ander voelt. Heel knap!