Staat bij mij ook nog steeds op het lijstje om een keer te doen.. maar het lijkt me zo saai / zweverig.
Aranel
Geplaatst: 06-10-14 14:00
Ik vond het niet zweverig hoor. Daar ben ik normaal ook niet zo van maar dit was niet zweverig of zo. Gewoon verschillende poses die je vasthoudt en herhaalt
Wel ok, ik ga in ieder geval weer fulltime naar school. Wel nog last van m'n nek, vooral na een lange schooldag. Ik studeer aan de kunstacademie dus ik zit heel veel te tekenen en dus een beetje voorover. Merk dat dat m'n bovenrug en nek geen goed doet. Mis het sporten enorm, hoop donderdag weer te gaan Sh'bammen
Echt wel balen, loop nu onwijs achter natuurlijk met die release alsof het weer je eerste les is haha! Iedereen om je heen kent 'm al en dan sta je daar maar
Hier is vandaag de nieuwe release begonnen. Vond 7.50 kg al zwaar nu whaha. Heb morgen zeker weten spierpijn. Nu veel met losse schijven. Woensdag weer heb er zin in en dan vrijdag ook weer haha.
Ik wil nog een keer bodybalance en bodycombat proberen. Shbam vond ik niet veel aan.
Bodybalance helpt mij mijn rust te vinden en hoofd leeg te maken. Teveel pech gehad, had voor eerste keer bodybalance nonstop hoofdpijn. Naar een les was het over! Daarbij is het voor ons paardrijdende pumpers erg handig, omdat je bij bodybalance je spieren verlengd. Merk dat van pumpen mijn hamstrings erg kort worden, en als ik alleen maar pump kom ik niet op mijn paard
Balance is echt heel fijn! Heerlijk na een drukke week even je hoofd leegmaken. Wij doen op het einde 10-15 minuten "meditatie". Echt mediteren is het niet vind ik, maar gewoon even liggen, ogen dicht en licht uit. Lekker ontspannen
Dat ik met alleen pump niet op m'n paard kom heb ik niet zo'n last van. Westernruiter he, klein Quartertje onder m'n kont
Aranel
Geplaatst: 07-10-14 08:41
Ik heb sowieso al erg korte spieren dus rekken en strekken is niet verkeerd voor mij
Zometeen weer naar pump, morgen is pas de nieuwe release bij ons dus voor het laatst de oude nummers vandaag.
Wel grappig dat veel mensen hier dezelfde lessen volgen Bij welke sportschool zitten jullie?
Hey heeft iemand wel eens BodyAttack gedaan trouwens? Is bij ons nieuw in het rooster en wil het eens gaan proberen als het weer kan.
Ja leuk toch, beetje ervaringen uitwisselen
Aranel
Geplaatst: 07-10-14 08:45
Jep ik
Vond het leuk hoor. Echt op conditie gericht, ik was behoorlijk kapot de eerste keer, haha.
Sabine
Geplaatst: 07-10-14 09:10
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar weer gepumpt Vond het heerlijk, wat een lekkere release is dit Toen ik gisteravond ik bed ging liggen barstte ik al van de spierpijn, het is nu alleen maar erger. Dat belooft wat voor de komende paar dagen
Bodyattack is niet mijn ding, Balance wil ik wel heel graag eens proberen.
Targaryen
Geplaatst: 07-10-14 09:20
BodyAttack geven ze bij mijn gym niet. Wel meer lessen van Les Mills niet trouwens. Jammer!
Ik ben al een paar dagen echt snotverkouden en grieperig, maar heb toch lekker gepumpt gisteren. Ik vind de rugtrack het lekkerst denk ik!
Dag mensen, ik meld me hier ook even. Gisteravond voor het eerst de nieuwe release gedaan. Veel pittiger voor je armen vond ik, vooral biceps en schouders, ik had gevoel dat ik echt opgepompt was haha. Op het einde de buikspieren was ook hilarisch want ik had geen kracht meer in mijn armen dus planken was bijna niet te doen.
Muziek is nog even wennen. Ik vond alleen de triceps erg rommelig (eerst dippen, dan schijf, dan weer dippen, dan weer opdrukken), maar dat went vast wel naar een paar weken.
merel_gomez
Geplaatst: 07-10-14 12:05
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Bodyattack is kapotgaan haha. Opzich Wel leuk. Bij ons is het of voor pump/sh'bam of naar pump/sh'bam. En dan doe ik dat liever . Met bodystep is dat net zo. Lessen die ik dus volg zijn sh'bam pump balance en sport bij Bent sports Zevenaar
Ik vind het nummer van de schoudertrack juist lekker! Heb dat bij schouders ook echt wel nodig :/ Twee (of drie?) releases terug was er ook z'n lekker nummer voor de schoudertrack! Triceps vind ik ook erg snelle overgang hebben
Is CX works hetzelfde als XCO?
Kiwipitje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-14 12:29
Deze?
Of deze?
Vond ze allebei echt heel erg lekker.. vind die nu net iets minder.
Targaryen
Geplaatst: 07-10-14 12:34
Beide zijn lekker ja! Maar vooral True Hardstyler, heerlijk knalnummer!