Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

laughterline

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:47

oke daar ga ik......haha sh.t!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:48

Succes! Ik word zelf ook al steeds zenuwachtiger voor vanavond :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:49

Okee mijn eerste reactie was: dat is wel te doen. Maar bovenop m'n scheen ist wel pijnlijk hoor! zie ook stukjes schilfers vliegen ofzo _O- ojeee

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:50

:')
Vooral een verslag blijven plaatsen hoor :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:50

Live verslag van een epileersessie, bokt blijft me verbazen :))

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:51

Smee__ schreef:
Live verslag van een epileersessie, bokt blijft me verbazen :))

_O-

laughterline

hahaha _O-
het pikt, en ik krijg zeker niet alle haartjes te pakken, denk dat ze idd nog niet lang genoeg zijn. Enne, de oksels wacht ik ECHT nog even mee :P

Cocodox

Hahaha ik lach me dood dit is echt awesome _O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:52

Wilke93 schreef:
Okee mijn eerste reactie was: dat is wel te doen. Maar bovenop m'n scheen ist wel pijnlijk hoor! zie ook stukjes schilfers vliegen ofzo _O- ojeee

Ik moet altijd zo lachen als ik mijn scheenbeen doe. Het bot ligt daar direct onder de huid en dan doet dat ding: Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta! ik moet dan altijd keihard lachen. jammer alleen dat hij de haren ook niet zo best pakt als hij zo over mijn been stuitert

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:55

Heb ik net gedoucht, zit ik hier te zweten :') maarre, ik vind 'm nu al fijn! Als je aan een nieuw stuk begint is 't wel weer pijnlijker. De pijn went wel.. :P

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:58

Geef je ook een review als je hem volr de oksels gebruikt zou hebben?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:02

_O- ik ga hier stuk

ik gebruik trouwens de mini voor mijn oksels... ideaaaaaal eens in 2/3 weken hoeft het maar en zo snel dat je al klaar bent voor het pijn doet

bikini lijn miss ook maar eens proberen _O- vind zo poedersuiker dat die dingen zo'n klere herrie maken

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:03

ja hoor, maar daar begin ik nog niet aan _O-
Net begonnen aan de andere (onder)been, stuk pijnlijker weer :') Niet alle haartjes weggekregen trouwens, en t lijkt wel of sommige zijn afgesneden.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:03

[***] schreef:
Thanks MarjoleinvdB! Ik zit er nl ook al een tijdje over te denken om tussen de billen eens met waxstrips aan de slag te gaan. Doe je links en rechts een strip of is één strip in het midden voldoende :o :D ?

Inderdaad TS, bedankt! Blijkt dat er toch wel heel veel vragen bestaan over het waxen, knippen, scheren, trimmen en groomen van de "foef" (prachtig woord trouwens :') ).

Ik doe eerst links en dan rechts. Ik gebruik op mn benen een epileerapparaat maar dat is wel veel pijnlijker dan harsen! Je kunt beter eerst harsen, dan douchen (wax eraf wassen) en dan de resterende haartjes nog met epileerapparaat doen dan krijg ik het beste resultaat.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:04

bovenbenen was geinig toen ik eerste keer deed := maar gelukkig doet dat ook al geen pijn meer :')

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:05

Ik epileer zo nu en dan ook mijn benen, niet altijd tijd voor :P en scheren gaat toch sneller..
Net ook met gewoon een grote (heb niet dezelfde als van bol.com) mijn oksels gedaan, zag dat hier een aantal dat ook doen en moest het even uitproberen van mezelf.

Had mijn oksels al een tijdje niet gedaan maar het voelde eigenlijk hetzelfde als op me benen, alleen dan op het stukje waar me voet overgaat in me scheen zegmaar. (daar doet het altijd meest pijn bij mij :P) vond het goed te doen! maar vind het eigenlijk op mijn benen ook niet veel pijn doen..

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:07

Ik zit nog even internet af te speuren naar tips voor epileren en ik kwam op beautygloss nog een review tegen, waarbij ook duidelijk werd dat het de eerste keer gewoon pijnlijk is, maar daarna wordt het steeds minder! Ze gaf ook nog de tip het niet te doen wanneer je ongesteld bent, omdat het dan pijnlijker zou zijn. Voor mij geen goede timing dat de set dan vanavond al komt, maar ik ga het lekker toch proberen.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:10

Wat een heerlijk topic weer dit :') Zit even mee te lezen haha.
Ik epileer m'n oksels & bikinilijn altijd. De rest scheer ik :j. Eerste keer oksels deed wel even zeer, was toen ook tot bloedens toe :') Maar nu hou ik het gewoon minimaal 1x per week bij en dan is het een makkie.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:15

Hahaha omg ik zit hier op de bank bijna in m'n broek te piesen van het lachen om sommige reacties!! _O-

Toevallig paar weken geleden ook waxstrips gekocht voor down under en grotere voor benen.
Stoer aan de slag gegaan met m'n bikini lijn, dus alleen de zijkanten en bovenkant, auw auw.
Halverwege opgehouden haha :')
Ook onderbeen gedaan maar die plakte niet zo goed dus moest 2x over zelfde plek heen, was ook niet zo fijn.
Merk wel bij m'n bikini lijn dat de haren stuk langer weg zijn gebleven, ook benen wel.

Ook ooit een keer een epileer apparaat geprobeerd op m'n onderbeen, maar dat duurde 5sec en toen was ik er klaar mee, vond het nog pijnlijker dan waxen!

Ga maar weer eens bikini lijn proberen, krijg inspiratie door dit topic _O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:15

Oksels en bikinlijn ga ik met mijn epilady echt niet aan beginnen :n Bikinilijn ooit eens geprobeerd, maar toen schoot ik uit en ging echt stuk! _O-

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:16

Heerlijk topic _O-, maar alles gaat er hier af, lekker 'schoon' :')
En binnenkort denk ik de Veet Easy Wax kopen! Eigen waxding, heb goede dingen gehoord erover :j

Hebben jullie overigens ook last van als je dag 1 scheert, alles weg en dat je de volgende dag niet bijvoorbeeld wéér kan scheren? Ik moet zeker 1 week ongeveer wachten totdat mijn haartjes lang genoeg zijn daar beneden ( :') ) totdat ik weer kan scheren, anders haal ik mezelf helemaal open :+
Best vervelend als je meerdere keren in de week naar het zwembad gaat bijvoorbeeld of iets in die richting.. Iemand dé tip?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:20

Zo ik ben klaar :P pijn maar fijn! Ook maar meteen m'n bovenbenen gedaan, ging goed! stuk makkelijker zelfs :P Misschien omdat die haartjes ietswat langer waren en niet zo dik. Toen dacht ik: stukje bikinilijn dan maar? ....iets te optimistisch :') Pfff :P haha maar geloof wel dat dat moet lukken ooit

Conclusie: goede aankoop :j

Ik dank u voor uw aandacht :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:21

Zijn dan ook echt alle haren weg? En hoe lang ben je daarmee bezig geweest?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:22

Verdikkie, strips zijn op.. Nooit gedacht dat ik daar van zou balen :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:22

Uhm half uurtje, incl verslag schrijven ondertussen :') En op m'n bovenbenen wel zo ongeveer, bikinilijn pakt ie ook meteen alles. Maar m'n onderbenen niet, maar die haartjes waren (zoals ik had verwacht) nog te kort, dus nu heb ik stoppeltjes en half gladde benen :P