Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind mango peach van whey perfection ook errrrg lekker . Vooral door de kwark. Vind het alleen jammer dat veel smaken alleen in de super grote pot verkrijgbaar zijn en dan ook niet als variety pack
Ik vind het ook zeer jammer dat je niet zelf een variaty pack kan samenstellen. En inderdaad, veel smaken zijn alleen maar in grote verpakkingen. Speculaas zou ik zo graag eens proberen maar ga niet meteen een grote verpakking laten komen...
Ik zag overigens wel bij een concurrent van B&F een proefpakket waar ook speculaasshake in zat. Misschien dat ik die eens laat komen...
Ik heb uiteindelijk de doos met 12 verschillende smaken van de whey perfection besteld. Morgen ga ik de eerste shake maken voor na het sporten. Hoe maken jullie dat meestal? Gewoon met water of melk lijkt me zo vies! Kan het ook met kwark of optimel oid?
Je kan het door de kwark mengen, maar ook met water of melk, met melk wordt het uiteraard romiger en schuimiger. Ik maak ze met melk en heel soms door de kwark.
Ik drink het meestal met melk, maar ik eet heel ruim in kcal dus vind dat dan een makkelijke manier om er wat meer binnen te krijgen
Mizora
Geplaatst: 04-11-14 18:34
Ik doe het met magere yoghurt en melk (ik doe het zelf 250mL yoghurt en 250mL melk per zakje. Maar ik word vrij gemakkelijk misselijk van eiwitpoeder, ik verwacht dat het door de zoetstoffen komt).
Ik doe het met water, maar doe het in de blender met groente en fruit en wat lijnzaad. Maak er dus een groene smoothie van en drink het dan vooral als mijn ontbijt.
Nope, geen vegetariër. Maar wel gevoelig voor zoetstoffen en producten met gewoon veel suiker. En eiwitpoeder heeft het vaak. De Just Protein kan ik niet drinken, van eiwitpoeder.nl word ik ook misselijk. Tot nu toe gaat alleen Whey perfection echt goed.
Welke shake is nu aan te raden om het afvallen te bevorderen zonder al te veel spier verlies? Ga in januari echt knallen aan de kilo's maar wil wel spieren behouden en die mogen ook wel gezien gaan worden.