Losalt is gewoon in de supermarkt te krijgen. Zit minder natrium in en meer kalium dan gewoon keukenzout. Wees er voorzichtig mee als je nier problemen hebt of hart/vaat aandoeningen. Teveel kalium kan dan serieuze gevolgen hebben.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nog twee dagen bikkelen en dan hoop ik dat het afkoelt...Berdien schreef:Overigens is helemaal niet zweten met dit weer ook niet altijd een zegen, mijn moeder heeft het wel heel warm maar kan niet zweten. Dan ga je op een gegeven moment om. Ik drijf dan wel uit m'n kleren, maar raak niet bevangen door de hitte.
RedPassion schreef:Berdien schreef:Overigens is helemaal niet zweten met dit weer ook niet altijd een zegen, mijn moeder heeft het wel heel warm maar kan niet zweten. Dan ga je op een gegeven moment om. Ik drijf dan wel uit m'n kleren, maar raak niet bevangen door de hitte.
![]()
Ik ben dus iemand die helemaal niet zweet en dat is ook niet fijn. Mijn hoofd gaat op een gegeven moment 'bonken' en ik barst uit elkaar van de hitte, maar geen drupje zweet.
Ik ga alle klusjes zometeen doen, dan ben ik voor het te warm wordt hopelijk klaar.
Cil_ schreef:Wie heeft er last van een "kort lontje" als hij/zij het heel warm heeft?
heel hard gelachen, badmintonraket stuk gegaan (oeps
) maar druipen van het zweet, bah.
maar ik eet wel. Salades, broodjes etc. 

Sterkte!
Hij moet vanavond in dat bakblik van mij terugrijden naar huis.
Nee, ik begrijp niet wat mensen hier zo fantastisch aan vinden.
Vandaar dat ik mezelf op de bank heb geïnstalleerd: I'm not going anywhere!
what are those stoplichten you speak of? 
voor lange einden etc pakken we over het algemeen de auto van vriendlief, die van mij is de honden/boodschappen/blubberbak
goede actie
Romeo2007 schreef:Ik zit hier op kantoor met 22 graden en serieus.. kippenvel! Heb nu het raam maar even opengedaan.
Maar buiten is het weer erg warm.. pffff zie nu al op tegen de nacht!
Doe geen oog dicht snachts, en sochtends om 8 uur is het weer tijd om op te staan (Nee, geen tijd, maar ik word dan helemaal bezweet wakker en ga zo snel mogelijk mn kamer uit, rot zon