Heb het schema uitgeprint en daar ook het aantal squats wat moet erbij gezet. Kan ik het mooi elke dag afstrepen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annesterre schreef:Wilke93 schreef:Beetje offtopic, maar toch: http://www.nsmbl.nl/omg-over-7-jaar-is- ... wereld-op/ haha
*paniek* NEEEEE![]()
SharonIndezz schreef:Wat doen jullie er eigenlijk nog bij? Gezond eten en drinken? Paardrijden of andere sport? Ik loop 40 uur pw met werk, zwem 1 x per week en rijd af en toe paard.
SharonIndezz schreef:Wat doen jullie er eigenlijk nog bij? Gezond eten en drinken? Paardrijden of andere sport? Ik loop 40 uur pw met werk, zwem 1 x per week en rijd af en toe paard.
Haha. goed voorbeeld he? 
eldora1 schreef:Ik doe mee!!
Vroeger wel elke avond gedaan.
Kon er dan ook makkelijk honderd halen. Maar nu niet meer hoor xd
In een paar maanden zwak je lekker af xd
Wilke93 schreef:eldora1 schreef:Ik doe mee!!
Vroeger wel elke avond gedaan.
Kon er dan ook makkelijk honderd halen. Maar nu niet meer hoor xd
In een paar maanden zwak je lekker af xd
Woow honderd! Knap joh!
Vriend van mij doet standaard alle oefeningen van ongeveer dag 21 haha, maar die zit dan ook 4 dagen in de week in de sportschool.
Laat ik het zo zeggen: 6 dagen per week let ik op mijn dieet. Daarnaast drink ik sowieso al veel water, denk wel zo'n 3/4 liter minstens per dag. Verder doe ik geen suiker meer door m'n koffie/thee. Ehm ik loop hard 3/4 keer per week en ik fiets veel op een dag. Dat was het wel zo'n beetje denk ik

nog maar 29 dagen te gaan hihi!