Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veel sterkte!

Citaat:Tjee wat een verhaal zeg, heel veel sterkte! Maar op een hersenvliesontsteking prikken ze al vrij snel bij hoofdpijn. Mijn zoontje heeft een half jaar geleden hersenvliesontsteking gehad en dat zagen ze al aan het vocht wat ze uit de drain halve dag hij hersenvlies ontsteking had. Ook laag hij geïsoleerd op een kamer omdat ze dat uit voorzorg doen omdat hersenvliesontsteking erg besmettelijk kan zijn. Je hebt dat in een bacteriële variant en een vitale variant. De vitale is niet schadelijk je hebt alleen erge hoofdpijn en flinke koorts en gaat vanzelf weer over. Maar de bacteriële kan zelf dodelijk zijn en is erg besmettelijk. Mocht je vragen hebben over het verloop van hersenvliesontsteking mag je me altijd een pb sturen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.
itsmi schreef:Citaat:Tjee wat een verhaal zeg, heel veel sterkte! Maar op een hersenvliesontsteking prikken ze al vrij snel bij hoofdpijn. Mijn zoontje heeft een half jaar geleden hersenvliesontsteking gehad en dat zagen ze al aan het vocht wat ze uit de drain halve dag hij hersenvlies ontsteking had. Ook laag hij geïsoleerd op een kamer omdat ze dat uit voorzorg doen omdat hersenvliesontsteking erg besmettelijk kan zijn. Je hebt dat in een bacteriële variant en een vitale variant. De vitale is niet schadelijk je hebt alleen erge hoofdpijn en flinke koorts en gaat vanzelf weer over. Maar de bacteriële kan zelf dodelijk zijn en is erg besmettelijk. Mocht je vragen hebben over het verloop van hersenvliesontsteking mag je me altijd een pb sturen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.
Je bedoeld denk ik de viRale variant..
Lisa_H schreef:Ze heeft dus echt hersenvliesontsteking, het was eerst een vermoeden van mijn moeder maar nu bevestigd door de arts. Gelukkig waren ze er vrij snel bij, ik weet niet of het de bacteriële of virale is.. Ik vermoed bacteriële omdat ze nu hersenvocht (of bloed?) naar het lab hebben gestuurd voor onderzoek..