Arm, arm zusje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Re: Arm, arm zusje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:55

Jeetje meid, het zit je zusje niet mee he.

Heel veel sterkte voor jullie gewenst en ik duim dat ze er snel weer bovenop komt.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:58

Wat een tegenslagen krijgen jullie te verduren, zeg! :(:)
Heel erg veel sterkte voor jullie!

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:00

Ojee, veel sterkte en beterschap!

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:13

jeetje :( veel sterkte! :(:)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:20

Mag ik misschien een adres om een kaartje naar toe te sturen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:49

Hey, wat een schrik! Ik heb alleen jouw berichten gelezen, zag je topic niet eerder. Als je wil en er behoefte aan heb, mag je me een pb sturen: ik heb zelf een hersenbloeding gehad op mijn 17e, net wat anders dus dan jouw zusje. Ik had een vaatkluwen die gesprongen is, heb een drain gehad, en ben na de 2e bloeding en reanimatie geopereerd. Heel veel heb ik er zelf dus niet van meegekregen, maar voor mijn familie en vrienden was het wel een hele zenuwslopende tijd.

Veel sterkte dus, en ik hoop echt dat je zusje hier goed uitkomt.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:59

Jeetje meid, wat maken jij en je familie ellendigheid mee :(
Ik hoop dat het snel beter gaat en jullie toch fijne feestdagen hebben. Sterkte! :(:)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:16

eclair98 schreef:
Mag ik misschien een adres om een kaartje naar toe te sturen?

Super idee!
Ik zou ook graag een kaartje sturen. :j

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:23

Heel veel sterkte niet enkel voor jou zusje maar ook voor jou!
Ze heeft veel geluk met zo een zus!

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 20:15

Kim Horsman
Doctor Molewaterplein 60
3015 GJ
Rotterdam
afd: Noord 1
kamer: 1108

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:20

Wat erg!! Heel veel sterkte!!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:40

Jeete wat een verhaal! Heel veel sterke en ik denk aan jullie!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:45

Ah gatsie het arme kind en dat vlak voor de kerst.
Ik ga voor jullie duimen hoor, allemaal heel veel sterkte gewenst!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:48

sterkte. klinkt niet goed! heeft ze geen uitvalsverschijnselen?

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 01:02

[quotegaliserena_H"]Nou blijkt dat ze toch niet geopereerd gaat worden, ze gaan alleen de drain opnieuw plaatsen. Maar wel gewoon een die buiten haar lichaam uitkomt, ze plaatsen wel een katheter om de urine af te voeren. Ze vermoeden dat ze een hersenvlies ontsteking heeft...[/quote]
Tjee wat een verhaal zeg, heel veel sterkte! Maar op een hersenvliesontsteking prikken ze al vrij snel bij hoofdpijn. Mijn zoontje heeft een half jaar geleden hersenvliesontsteking gehad en dat zagen ze al aan het vocht wat ze uit de drain halve dag hij hersenvlies ontsteking had. Ook laag hij geïsoleerd op een kamer omdat ze dat uit voorzorg doen omdat hersenvliesontsteking erg besmettelijk kan zijn. Je hebt dat in een bacteriële variant en een vitale variant. De vitale is niet schadelijk je hebt alleen erge hoofdpijn en flinke koorts en gaat vanzelf weer over. Maar de bacteriële kan zelf dodelijk zijn en is erg besmettelijk. Mocht je vragen hebben over het verloop van hersenvliesontsteking mag je me altijd een pb sturen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 09:18

Citaat:
Tjee wat een verhaal zeg, heel veel sterkte! Maar op een hersenvliesontsteking prikken ze al vrij snel bij hoofdpijn. Mijn zoontje heeft een half jaar geleden hersenvliesontsteking gehad en dat zagen ze al aan het vocht wat ze uit de drain halve dag hij hersenvlies ontsteking had. Ook laag hij geïsoleerd op een kamer omdat ze dat uit voorzorg doen omdat hersenvliesontsteking erg besmettelijk kan zijn. Je hebt dat in een bacteriële variant en een vitale variant. De vitale is niet schadelijk je hebt alleen erge hoofdpijn en flinke koorts en gaat vanzelf weer over. Maar de bacteriële kan zelf dodelijk zijn en is erg besmettelijk. Mocht je vragen hebben over het verloop van hersenvliesontsteking mag je me altijd een pb sturen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.

Je bedoeld denk ik de viRale variant..

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 09:33

Wat vreselijk voor je zusje.
Hopen dat het snel beter met haar gaat en dat
ze zich vandaag weer wat beter voelt.

Veel sterkte meid ook voor je ouders.
Een kaartje gaat vandaag met de post mee.

eef_doortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 10:03

jeetje wat vervelend allemaal hopen dat ze hier snel weer overheen komt!! nomaals beterschap en sterkte

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:22

itsmi schreef:
Citaat:

Je bedoeld denk ik de viRale variant..

Ik bedoel inderdaad de virale variant. Mijn iPad corrigeerde dat. Sorry.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:44

3bengels schreef:
Ik bedoel inderdaad de virale variant. Mijn iPad corrigeerde dat. Sorry.

Leuk hè die auto corrects ;)

Sterkte voorje zusje ts. Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid is en dat ze snel weer opknapt.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 16:42

Ze heeft dus echt hersenvliesontsteking, het was eerst een vermoeden van mijn moeder maar nu bevestigd door de arts. Gelukkig waren ze er vrij snel bij, ik weet niet of het de bacteriële of virale is.. Ik vermoed bacteriële omdat ze nu hersenvocht (of bloed?) naar het lab hebben gestuurd voor onderzoek..

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:31

Doen ze altijd ook voor uitsluiting, en zal wel liquor zijn.

Het zit jullie niet echt mee.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:09

ze doen altijd een liquor bij hersenvliesontsteking of vermoeden

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 20:07

Heb alleen de openingspost gelezen maar wil je alvast heel veel sterkte wensen.

Mijn broer van 30 jaar heeft dit jaar ook een trombose gehad, of een herseninfarct zoals we dat in België noemen. Hij heeft hier ook nog 2 dagen mee thuis gelopen omdat ze dachten dat het gewoon een griepje was. Op de spoed bleek toch wat anders, na enkele dagen IC en nog wat dagen gewoon hospitaal is hij er helemaal bovenop gekomen.

Het kan dus, niet gehavend uit deze situatie komen. Ik hoop dat je zusje ook zoveel geluk heeft als mijn broer. Veel sterkte de komende tijd :(:)

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:30

Lisa_H schreef:
Ze heeft dus echt hersenvliesontsteking, het was eerst een vermoeden van mijn moeder maar nu bevestigd door de arts. Gelukkig waren ze er vrij snel bij, ik weet niet of het de bacteriële of virale is.. Ik vermoed bacteriële omdat ze nu hersenvocht (of bloed?) naar het lab hebben gestuurd voor onderzoek..

Dat doen ze standaard. Ze sturen het liqor naar het lab om te kijken of het ve virale of bacteriële variant is. Ligt ze nu ook in carrantaine? (Dus alleen op een kamer?) de uitslag kan tot 48 uur duren. Vreselijk vond ik dat wachten. Ondertussen begonnen bij ons allerlei instanties te bellen omdat we ook school moesten inlichten ivm eventueel besmettings gevaar. Dat gevaar bestaat al 2 weken voor het echt ziek zijn namelijk!! Dus dat is misschien wel iets om door te geven aan school. Heel veel sterkte!! En hopelijk knapt je zusje snel weer op nu ze weten waardoor ze zo ziek is. Mijn zoontje begon zich na 2 dagen gericht medicijnen te krijgen met de dag beter te voelen. Sterkte!