Al een week niet lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Al een week niet lekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 12:13

Tuurlijk dan zit je met hormonen lijkt me en het probleem is je eierstok en dat is de bron van ongie zijn..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 18:23

Klopt! :) Maar het zou wel fijn zijn als het voorbij is.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 18:54

De brief is op de deurmat gevallen.. maar ben er niet zo happy mee. Dus ga morgenochtend direct bellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:02

Wat dan??

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 19:10

Moet nog een maand wachten tot de operatie. Wacht al een maand, maar meerdere mensen zeggen dat, dat echt te lang is voor mij nu. Wacht sowieso al een maand. Ik functioneer niet 'normaal', laat heel veel dingen hierom. Dus morgen bellen of het eventueel eerder zou kunnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:16

Nou idd ik zou even bellen! , ik kan met mijn galblaas binnen een week terecht al is dat meer routine .

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 19:22

Ga ook zeker morgen direct bellen. Zou wel fijn zijn als het eerder kon. Heb je een operatie daarvoor gehad?
Vind het ook wel vreemd want hij wilde echt zo snel mogelijk opereren zei die.. maar goed wie weet komt het morgen goed. Afwachten maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:35

Ja ik had paar maanden last van maagzuur en daardoor veel pijn , ook nog een galkoliek aanval gehad . Bij de huisarts geklaagd en eerst wat medicijnen etc en toen later na een echo waren er wat stenen zichtbaar :) , en toen bij de huisarts terug kan ik kiezen laten zitten of eruit halen. Koos voor eruit en binnen 2 weken was hij eruit en nooit geen last meer!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:35

Pff een maand is inderdaad echt heel lang.. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen om eerder te laten opereren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:21

Heb je hele verhaal gelezen, heftig hoor.. en zou zeker bellen! Nog een maand moeten wachten is niks... Ze zijn hier soms zo onwijs sloom met alles... Hopelijk kan je eerder terecht!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 11:04

Fijn dat je er geen last meer van hebt takkie_muis!

Maand wacht is voor nu echt (te) lang.. Heb gebeld vanmorgen naar de planning, volgens die vrouw was dit de eerste datum dat het kon. Daarna toch even poli gebeld (kreeg Utrecht aan de lijn). Nee kon echt niet als de planning al zei dat het niet kon. Zeist maar geprobeerd (eigen poli) en toen zei ze dat ie maar een bepaald aantal dagen soms opereert, maar dat hij mij vanmiddag even zou bellen dan kan ik het aan hem voorleggen, kan het altijd proberen.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:06

Nog een maand wachten? Jeetje.. Daar zou ik het ook niet mee eens zijn. Heb zelf een week 'gekloot', elke avond weer op SEH gezeten met enorme pijn, maar elke keer weer naar huis gestuurd met een sterke pijnstiller. Tot m'n moeder het zat was. Toch maar een afspraak gekregen bij de gyneacoloog, want het leek toch ernstig (joh). Het ging om een spoedafspraak, maar heb 7 uur zitten wachten. Gewone afspraken leken gewoon voor te gaan. Mijn moeder helemaal over de rooie. Om half 7 was ik aan de beurt en om 7 uur lag ik al in de operatiekamer. En bedankt!

Wel werk van maken hoor ts! Een maand is lang als je zoveel pijn hebt..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:11

Sommige zorgverzekeraars hebben wachtlijstbemiddeling, misschien kun je het via die weg proberen?

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:30

Precies, Kinke, dat was ook mijn idee.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 17:53

Leffroi dan kan het allemaal ineens wel. Vind het maar vreemd hoe het soms in het zkh loopt.

We wachten de gyn even af. Anders is de zorgverzekeraar inderdaad onze laatste optie. Moet nog een maand wachten inderdaad, laatste dag van deze maand ben ik aan de beurt. De gyn zou bellen maar.. dat is niet gebeurt. Ik twijfel of ik nu morgen wel moet bellen. Wil niet als een ‘zeur’ overkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:03

Gewoon bellen! Je hebt recht om een 'zeur' te zijn! Gaat om je gezondheid!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:04

Bellen! Het gaat om je lichaam, lak aan hebben wat die mensen van je vinden.
Afgezien daarvan, ik werk zelf in een ziekenhuis en (onder andere) op het secretariaat gaan geregeld dingen mis. Dikke kans dat het erbij ingeschoten is.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:50

Gewoon bellen, want hij is het al lang weer vergeten! Zeur of niet, jij hebt pijn en je hebt recht op (directe) zorg. Vind dit toch enigszins wel een spoedje, omdat je misschien je eierstok kan verliezen..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 10:35

Net gebeld naar de poli en hij belt me zodra hij terug is van de OK. Misschien dat hij er nog een spoedje van kan maken.
Maar ze konden me niks garanderen.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:04

Nog een maand wachten is wel zuur, ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 11:53

Ben inmiddels gebeld. Gyn gaat er alles aan doen en is druk bezig om er voor te zorgen dat de operatie vervroegd wordt.
Als ze meer weten hoor ik dat, als het goed is hoor ik het ergens volgende week (wegens de kerstvakantie).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:57

Dan moet je alsnog een week wachten , en wie weet kunnen ze het alsnog niet vervroegen .. Erg lastig meid

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 11:59

Hoeft geen week te zijn, kan al zijn dat hij maandag belt. In ieder geval in de loop van de week. Ben blij dat hij het in ieder geval probeert!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:12

Ben je ook al bij de anesthesist geweest?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 12:17

Ben al bij de anesthesist (en hele riedeltje) geweest!