Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mariska_28 schreef:Raponsje schreef:Sowieso moet je niet elke dag op de weegschaal staan omdat je gewicht elke dag anders is.
Maar dan kan je toch wel elke dag wegen? Ik weeg me nu elke ochtend als ik uit bed kom... Is er wat af, ben ik blij, is er niets af, of soms iets er bij, dan ga ik gewoon weer mijn best doen er de dag erna wel wat af te krijgen.. Dus mij motiveert elke dag wegen juist..
dejong_wever schreef:vuurneon schreef:Als ik 's avonds op de Weegschaal ga staan en morgenochtend nuchter en na de plassessie weer, ben ik ook afgevallen
Ts, elke dag wegen moet je niet doen. Als je je weegt kies dan 1 moment uit, bij voorkeur nuchter in de ochtend.
Wat jij doet moet jij weten, ik weeg om 16:30 als ik dat elke dag wil doen laat mij!

dejong_wever schreef:Ik heb niet om professioneel advies gevraagd, waarom moet ik jou dan bedanken?
Daarbij doe volgens jou niks met jou advies.

PocoGaucha schreef:kun je dat dan zien als 1 kg vet bevat 7777 kcal aan energie?
en kom je ook 1 kg aan, als je ~ 7777 kcal te veel eet?
dejong_wever schreef:Het gaat de goede kant op. Gisteren was ik 110,1 KG.
Het menu wat ik nu eet bevalt goed en hoop zo door te
kunnen gaan. Hieronder mijn menu van één dag van
afgelopen week(avond eten verschild, de rest niet).
6:00, 125 ml roeryoghurt, 2 et muesli en een halve beker chocomel.
9:30, 2 grof volkoren, 5 gr. boter, 30+ kaas, kipfilet+plakje tomaat, mandarijn en water.
11:00, banaan
13:30, 2 grof volkoren, 5 gr. boter, ham, gebakken eitje, druiven en water.
18:00, 1 aardappelen, karbonade, 200 gram spruiten.
20:00, 2 speculaasjes met een glas crystal clear.
Het is niet mijn doel om zo snel mogelijk af te vallen, maar
om gezond af te vallen. Op deze manier gaat het mooi en ik
hoop zo door te gaan.