Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wel zoeken/vragen naar de varianten die niet gezoet zijn met suiker of honing, maar bij Ekoplaza staat dat mooi apart. Ik koop koekjes dus bij Ekoplaza
.
vond het niet lekker...ik hou het maar op de suikervrije variant van Molenaartje. Vooral die met praline vulling is erg lekker.
ik heb flink gehamsterd toen ik daar was
. In Frankrijk is het echt heel beroerd gesteld. Wij waren daar op vakantie, en wilden gebak halen voor iedereen. De bakker keek ons alleen heel vreemd aan toen we om suikervrij gebak vroegen. Dat kennen ze daar dus niet. Ook in de winkels is bijna niks te vinden wat suikervrij is. Suikervrij ijs is een ramp om te vinden. Maar dat geldt voor alle landen helaas.
SusanH schreef:Nou, daar ligt bij mij het probleem zeker nietben actief genoeg en was dat ook ten tijde van de diagnose

dus blijf het zelf ook gewoon eten.
elinebakker schreef:Ik was gisteren op zoek naar cruesli, maar overal zit suiker in! Wat nemen jullie als ontbijtgranen? Of is dat uberhaupt not done?
Wel duur… En erg lekker
. Ik moet er geen hele pot van leeg eten, maar 1 keer per dag 1 crackertje met pasta gaat prima. Ben wel benieuwd waar volgens jou nog meer suiker in zit? Omdat jij aangeeft dat het om veel producten gaat? Eten uit een pakje kan nog steeds prima, alleen moet je wel goed lezen. Zo maak ik vandaag gewoon bami met een mix uit een pakje. Zit geen suiker, dextrose, glucosestroop of andere suikervariant of suikervervanger in.
En extra pure chocolade.