Ja, ze hebben een goed salaris, nou en? Daar werken ze hard voor en ze doen goed werk, dat mag beloond worden. Het is niet dat die mensen betaald krijgen om met een cocktail op een tropisch strand te zitten
Ik kan er niet mee zitten in elk geval, mijn bloed komt ongetwijfeld goed terecht
Vervelend! Had ik ook, maar dan een aantal kleinere. Ach, je sterft er niet van zullen we maar denken
Ik had trouwens de laatste keer dat ik moeilijk te prikken was ofzo. Twee dames geprobeerd, lukte niet, kwam er een derde bij die gewoon één keer kordaat hupsa die naald erin en hij zat gelijk goed Ik hou van zo'n aanpak.
Vervelend een blauwe plek. Ik had met het bloed afnemen voor de controle wel een dag zo'n beurs gevoel. Maar dat is natuurlijk een dunnere naald dan van het doneren.
Hebben jullie ook wel eens bloed laten prikken uit de slagader? Dat moest ik een tijd terug doen. Daar heb ik wel echt een tijdje last van gehad dat het blauw was en beurs aanvoelde. Maar dat was van de druk die ze erop zitten om het bloeden te stoppen.
Haha Margrathea Wel fijn dat die derde 'm er in één keer in jaste, als die nou ook nog zou gaan twijfelen zou ik er zelf niet zo blij van worden, hihi.
Sem, oei! Dat komt dan inderdaad niet zo goed uit, hihi.
Ik heb nog nooit de day after bloedprikken last van een beurs gevoel gehad , hopelijk blijft dat zo
Oeska
Geplaatst: 16-12-13 11:37
Ik heb een oproepkaart binnen gehad, ze zijn me toch niet vergeten Vriendlief ging er al van uit dat het voor hem was, gezien hij elke maand plasma geeft.
Blauwe plekken heb ik nooit last van, ik heb altijd wel nog een dag last van mijn arm. Maar dat zal wel tussen mijn oren zitten Als je moeilijk te prikken bent kun je misschien je andere arm voorstellen. Bij mij is links makkelijk te prikken maar rechts zit de ader onder de slagader. Dus wacht ik altijd tot er een stoel voor linkerarm vrijkomt
Wat gaat dat snel bij jullie zeg. Ik heb geen interessante bloedgroep denk ik. Mijn keuring is nu 5 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen oproep gehad.
Succes barbabientje! Al ben je inmiddels al klaar denk ik.
Dat testen ze bij de allereerste oproep, waarbij je maar een paar buisjes geeft zodat ze kunnen testen of je bloed mag geven. Bij mij zeiden ze het bij mijn eerste bloeddonatie, maar het staat ook op het vragenformulier dat je voor donatie invult. En ik heb een pasje van Sanquin gekregen waarop mijn bloedgroep staat.