Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiehaaa schreef:Misschien is de beste tip voor de TS om voorlopig niet dit topic en het andere wat op deze gebaseerd is te lezen. Zoveel mensen zoveel meningen.
TS, zorg dat het jullie eigen keuze is, waar jullie volledig achter staan!
CleovG schreef:Ik vind felicitaties niet op z'n plaats eerlijk gezegd. TS opende dit topic omdat ze bang was, niet omdat ze hoopte dat ze zwanger is. Iemand die bang is voor een ziekte oid feliciteer je toch ook niet bij een positieve uitslag.
Succes met het maken met jullie beslissing.
. Ik zeg dan maar beide gefeliciteerd en sterkte met je keuze 

anneliesdj schreef:CleovG schreef:Ik vind felicitaties niet op z'n plaats eerlijk gezegd. TS opende dit topic omdat ze bang was, niet omdat ze hoopte dat ze zwanger is. Iemand die bang is voor een ziekte oid feliciteer je toch ook niet bij een positieve uitslag.
Alleen is een zwangerschap geen ernstige ziekte.KimD schreef:Ondanks dat het een ongelukje is wil ik je toch van harte feliciteren!
Hoppa nog zo'n reactie.... Als iemand die ik ken een keer een auto ongeluk krijgt moet ik niet vergeten ze te feliciteren![]()
Kwanyin schreef:Waar heeft ze gezegd dat ze het wil houden? Daar lees ik denk ik overheen, las alleen iets dat ze al in een bepaalde richting aan het denken was maar welke volgens mij niet?
jajakall_x3 schreef:we hebben het gisteren al wat besproken met mijn vriend zijn ouders en eventueel kunnen we in een klein huisje gaan wonen voor een goedkope prijs. en dan moeten we nog beslissen of we het houden of niet. onze ouders weten nog van niets we hebben enkel al wat hints gegeven aan zijn mama en die had het eigenlijk al gedacht dat ik zwanger was omdat zij dezelfde symptomen had zoals mij. dus nu afspraak maken bij de gyneacoloog en dan zullen we verder zien. wij willen graag het kindje houden omdat we het niet over ons hart kunnen krijgen om abortus te plegen maar we weten het nog niet zeker.