Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben nog iedere dag bij dat ik dit topic vorig jaar tegen ben gekomen nu heeft het mij 1kies gekost in plaats van een heel gebit.
Alles gerepareerd en klaar. Daarna nog 2 keer terug geweest omdat ik stukjes kwijtraakte. En nu ben ik ook weer wat kwijt bij een kies maar zie ik het dus niet meer zitten. De laatste keer werkte hij het bij en dat was zo kort, dat ging even zonder verdoving..auwauw
Bovendien vind ik dat vrij raar..nooit wat aan de hand verder en sinds de tandarts raak ik wat kwijt, toch stukjes vulling dan denk ik en daardoor krijg ik een slecht gevoel bij mijn tandarts. dravergekkie schreef:Lange tijd stil hier.
Zit hier weer niet zo mee.
Heb pijn in m'n mond en vermoed dat één van m'n vullingen niet goed meer zit.
Nu blijkt precies de tandarts nog op vakantie te zijn tot 11 augustus.
Dacht dat je normaal een door verwijzing kreeg naar een andere kliniek als er iets is maar blijkbaar niet
Maar toen begon het.. Ik zei al tegen mijn vriend dat ik zo'n raar gevoel in m'n ribben voelde, alsof er iets tegenaan drukte. Eenmaal in de auto kreeg ik opeens een enorme hyperventilatie aanval. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt
Na 5 minuten zakte het weg maar na 10 minuten kwam het weer terug. Dat is een keer of 5 doorgegaan tot mijn vriend naar de EHBO van het ziekenhuis doorgereden is, want we moesten nog 2 uur naar huis rijden en dat durfte hij niet meer aan. Eenmaal bij het ziekenhuis werd het gelukkig minder. Zo bizar dat je dan je lichaam niet meer onder controle hebt en het gevoel hebt alsof je stikt!
Ik was voor mijn doen nog best ontspannen en heb wel ergere kaakoperaties en tandartsafspraken gehad. Waarom kreeg ik dan nu opeens zo'n last van hyperventilatie
Lithya schreef:dravergekkie schreef:Lange tijd stil hier.
Zit hier weer niet zo mee.
Heb pijn in m'n mond en vermoed dat één van m'n vullingen niet goed meer zit.
Nu blijkt precies de tandarts nog op vakantie te zijn tot 11 augustus.
Dacht dat je normaal een door verwijzing kreeg naar een andere kliniek als er iets is maar blijkbaar niet
Er is altijd een dienstdoende tandarts. Dat nummer staat op het antwoordapparaat of op de website vermeld.
Wat deed dat pijn zeg.. En dan de verbazing van de tandarts ''het is wel heel erg gevoelig zeg..''
) een intakegesprek voor de lachgas behandeling.