Je put je lijf zo uit en dit vult je stresshormoon aan waardoor je wss minder bang zult zijn. Google anders eens op "bijnieruitputting angst", dit is niet raar hoor echt niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je put je lijf zo uit en dit vult je stresshormoon aan waardoor je wss minder bang zult zijn. Google anders eens op "bijnieruitputting angonley schreef:10 september moet ik in de 'stoel' zitten

IMJ schreef:Ook als je medicijnen neemt zal je daar hoogstwaarschijnlijk normaal heen gaan hoor
Je wordt er hooguit wat vlakker van, nou dat is niet zo erg toch?
onley schreef:ik heb een halve diazepam genomen en het gaat nu weer het trillen is weg maar het opgefokte gedrag is er nog steeds en dat na dik anderhalve week niks te hebben genomen, het kan best zijn dat ik gisteren zoveel spanning heb opgebouwd dat dit nu weer allemaal eruit komt?
onley schreef:het voelt ook net of ik weer een mes op de keel heb
onley schreef:Sommigen hebben er erg veel baat bij, dus: "proberen, altijd!"ze vroegen me ook of ik accuupunktuur wilde hebben om me te helpen in het verwerkingsproces, denk dat ik dat wel ga doen
onley schreef:de stoel bij de psychiater erg leuke meid trouwens! denk dat die me wel goed zal gaan helpen
onley schreef:en ik vraag me ook echt af waarom juist ik
probeer die gedachte kilometers van je vandaan te werpen!!)
onley schreef:ik heb net me paarden verzorgt en ga nu dus even met me hond lopen zodat ik bezig ben.
onley schreef:Naar hoor! probeer ej spieren te ontspannen, vaak helpt dat.dat mes op de keel is raar is net of er iemand me keel dichtknijpt
onley schreef:te verwerken daar bedoel ik juist mee de nare gevoelens wat ik ervaar.
ik weet heel mensen hebben dit ook ik zeg ook niet dat ik heb gefaald of zo dat juist niet
ik vind het alleen gewoon naar om mee maken allemaal

want dat heb ik wel gemist hoe we op vakantie waren
moonfish13 schreef:En een goede hypnotherapeut Onley?
Ik heb jaren geen hand kunnen geven, dat had een bevriende hypnotherapeut er in 30 minuten uit per fb chat.![]()
Achteraf is het veroorzaakt door een paar keer met geweld platspuiten in het ziekenhuis, hij heeft ''alleen mijn systeem verteld dat die reactie niet nodig is''
Ofwel de ervaring gewisseld voor iets fijns, krom maar waar.. De reactie als het branden aan een pan was dus gewoon weg.
Zelfs in mijn slaap had ik die reactie, het gevoel moest even slijten en het was wel heftig maar ben er erg blij mee.
Zoek wel een GOEDE therapeut, niet een met een flutcursus.
Waarschijnlijk laten ze je dan bepaalde dingen herbeleven op een manier dat je je veilig voelt. Kan echt wonderen doen is mijn ervaring.
Als je dit voelt he dat gevoel, je adem stokt waarschijnlijk. Probeer eens rustig door te ademen, echt bewust doorademen.
Net zo lang tot het rotgevoel weg zakt en je rustig wordt, heel apart maar het werkt voor mij heel goed en ben daarna heel relaxed.
Ik pas het ook wel eens toe op mezelf, echt heel apart. Ik heb de tip gelezen in een boek over hypno en regressietherapie.