Joyce_ schreef:Olie spuug je daarom ook uit in bijv de wc, niet in je wasbak want daarvoor zitten er echt teveel bacteriën in
Ik denk ook dat als je het dagelijks door de wasbak zou spoelen je een probleem krijgt met je leidingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het recept voor een heerlijke glutenvrije bananenpannenkoek!
Ideaal als ontbijt wanneer je weinig tijd hebt in de ochtend. Het leuke is ook dat je oneindig kunt varieren. Zo kun je in plaats van de banaan ook boekweitmeel gebruiken.
Ingrediënten basis pannenkoek
• 1 grote rijpe banaan.
• 2 eieren
• Wat roomboter of kokosolie.
Bereiding: prak de banaan en eieren totdat het een papje wordt. Doe wat boter in een steelpannetje en giet het papje in het steelpannetje. Verhit de pannenkoek aan beide kanten en klaar!
Om het gezonder/lekkerder te maken kun je één of meerder van de onderstaande ingrediënten gebruiken:
Gojibesjes (bomvol antioxidanten), hennepzaad (voor extra eiwitten en rijk aan mineralen), kokosrasp (goed voor de darmen), kaneel (goed voor de bloedsuikerspiegel), chiazaden (voor extra vezels) of honing (rijk aan mineralen) toevoegen.
Ik zou zeggen probeer het uit en eet smakelijk alvast!
Gezonde groet,
Mohammed Boulahrir
p.s. houd deze pagina in de gaten voor méér tips.
[ Afbeelding ]
Knakker schreef:Er is ook een snoepwinkeltje die chiazaad, gojibessen etc verkoopt, alles 2 EURO per 100 gram, harstikke goedkoop.
Alleen dan ben je daar om dat te kopen en dan zie je al dat snoep, zo moeilijk om daar niet iets van mee te nemen.
_rosita_ schreef:Ik smijt echt van alles door elkaar.