Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ze komt gewoon naar Den Haag, ze weet het zelf alleen nog niet
Nee, Porrie we komen niet naar Den Haag.
We gaan in Den Bosch en Breda rond kijken en daar verblijven we ook tijdens onze vakantie.
solarpleure schreef:Heb die net ook gedaan! Wilde even wat anders dan de normale shred doen. Die 30 minuten gingen inderdaad heel erg snel.. toen ze zei dat het er op zat en de cooling down er aan kwam, dacht ik "huh?".Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbijDat vind ik wel een lekkere workout.
solarpleure schreef:Oef oef. Ik twijfel of ik vandaag nog level 2 van killer buns ga doen, of dat ik vandaag niks meer doe. Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbijDat vind ik wel een lekkere workout. Heb vanmiddag NMTZ gedaan en die blijf ik ook wel lekker vinden
Maar daarom twijfel ik of ik vanavond nog Killer buns ga doe. Vind 3 work outs een beetje overdreven, maar aan de andere kant is het maar 2 uur per dag...
phormicola schreef:solarpleure schreef:Oef oef. Ik twijfel of ik vandaag nog level 2 van killer buns ga doen, of dat ik vandaag niks meer doe. Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbijDat vind ik wel een lekkere workout. Heb vanmiddag NMTZ gedaan en die blijf ik ook wel lekker vinden
Maar daarom twijfel ik of ik vanavond nog Killer buns ga doe. Vind 3 work outs een beetje overdreven, maar aan de andere kant is het maar 2 uur per dag...
Waarom zou je er drie doen?
solarpleure schreef:Ik vind het leuk om te doen (en heb gisteren schandalig gegeten bij de sushi) en kan er gewoon geen genoeg van krijgen
Margreet schreef:Dit is een leuk startsetje: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
In de aanbieding en gratis verzending! (Arme postbode...)
Bhriseis schreef:@Solar: eet je wel voldoende? Toen ik geen resultaat meer had (en zelfs bijkwam) at ik gewoon veel te weinig