Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:19

Ik heb er zo'n moeite mee om overeind te komen van het toilet :')

Raponsje

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:28

Fruit en groente is het all you can eat buffet van moeder natuur.

Je moet natuurlijk geen 25 appels en 40 bananen op een dag naar binnen gaan werken, maar je mag echt flink schranzen op fruit hoor. :j

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:33

Raponsje schreef:
phormicola schreef:
Ze komt gewoon naar Den Haag, ze weet het zelf alleen nog niet :):)

Nee, Porrie we komen niet naar Den Haag. :')

We gaan in Den Bosch en Breda rond kijken en daar verblijven we ook tijdens onze vakantie.

Dan moet je idd kijken wat bij je past :j ik denk persoonlijk dat het den bosch wordt, vind het een gezelligere/meer sfeervolle stad dan Breda. En ligt ook centraler als je naar utrecht/adam/nijmegen wil.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:34

Zo, tijd voor Jillian!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:36

Oef oef. Ik twijfel of ik vandaag nog level 2 van killer buns ga doen, of dat ik vandaag niks meer doe. Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbij :oo Dat vind ik wel een lekkere workout. Heb vanmiddag NMTZ gedaan en die blijf ik ook wel lekker vinden :j Maar daarom twijfel ik of ik vanavond nog Killer buns ga doe. Vind 3 work outs een beetje overdreven, maar aan de andere kant is het maar 2 uur per dag...
Laatst bijgewerkt door solarpleure op 04-05-13 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Brechtje_A

Waar is de motivatie?????
Vandaag de hele dag rondgelopen op Animal Event...Dus echt geen puf meer, maar ik ga het proberen!

Raponsje

Mijn zus woont in Utrecht dus dat is wel lekker als zij ook lekker makkelijk dichtbij woont.
Moet ook nog even kijken hoe ik het met de paarden enzo ga doen.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:43

solarpleure schreef:
Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbij :oo Dat vind ik wel een lekkere workout.
Heb die net ook gedaan! Wilde even wat anders dan de normale shred doen. Die 30 minuten gingen inderdaad heel erg snel.. toen ze zei dat het er op zat en de cooling down er aan kwam, dacht ik "huh?".

@BArts17; je kunt het! Is maar even een half uurtje *D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:04

solarpleure schreef:
Oef oef. Ik twijfel of ik vandaag nog level 2 van killer buns ga doen, of dat ik vandaag niks meer doe. Heb vanmorgen Ripped voor het eerst gedaan. Die 30 minuten vlogen voorbij :oo Dat vind ik wel een lekkere workout. Heb vanmiddag NMTZ gedaan en die blijf ik ook wel lekker vinden :j Maar daarom twijfel ik of ik vanavond nog Killer buns ga doe. Vind 3 work outs een beetje overdreven, maar aan de andere kant is het maar 2 uur per dag...

Waarom zou je er drie doen?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:15

phormicola schreef:
solarpleure schreef:

Waarom zou je er drie doen?

Ik vind het leuk om te doen (en heb gisteren schandalig gegeten bij de sushi :P ) en kan er gewoon geen genoeg van krijgen :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:16

Twee uur per dag kracht training zou ik echt niet doen.
Dan ga je je lichaam echt opbreken zeker als je het elke dag doet.

Als je dan meer / sneller resultaat wilt behalen ga dan nog even een half uurtje hard lopen buiten.
Verbrandt ook calorieen.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:22

Net derde shred dag achter de rug.
beetje dipdag qua shred maar goed ik heb het toch gedaan :-)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:36

solarpleure schreef:
Ik vind het leuk om te doen (en heb gisteren schandalig gegeten bij de sushi :P ) en kan er gewoon geen genoeg van krijgen :')

Een keer schandalig eten is geen ramp, zelfs een week schandalig eten is geen ramp, daar ben ik het levende voorbeeld van :')

Drie workouts is teveel, dan steven je hard af op een periode waarin je geen gewichtje omhoog kan krijgen. Een soort van workout impotentie _O-

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:41

Ik kom me hier ook weer melden :)
Had me in het vorige topic al gemeld maar daarna nooit meer iets gepost. Nu mis ik toch echt vaak de motivatie om te gaan sporten dus wieweet vind ik hier wat motivatie!

Ik sportte begin dit jaar 4 x in de week, deed toen aan hardlopen met een loopclubje. Nu ben ik sinds een paar weken weer helemaal teruggezakt in het niet sporten en slecht eten, ook weer aardig wat aangekomen dus ik ga er weer opnieuw voor!

Zijn er hier ook mensen die shredden en ripped etc. combineren? Ik hang nog steeds op level 1 met shred maar doe soms ipv shred een cardio/kickbox workout van jillian. Daarnaast ben ik dan ook begonnen met fietsen naar mijn verzorgpony :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:47

Hè meiden, mag ik mij ook melden? 8 weken geleden bevallen en nu dus klaar weer in shape te komen. Lijnen doe ik niet ivm de borstvoeding, maar alles moet nodig weer wat strakker.

Heb ik voor deel 1 vd shred al gewichten nodig?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:13

Van harte met Luuk Angelique! Gaat het goed met jullie? Ik vind het wel onwijs vroeg om nu alweer echt strakker te willen worden hoor. Ik had daar de energie echt niet voor de eerste maanden. Mag je ook al wel fanatiek buikspieren trainen?

Gewichtjes is handig, maar kunnen in het begin goed vervangen worden door halve liter flesjes gevuld met zand of water. Ik gebruik nu gewichtjes van 2 kilo (zit op dag 7 van level 1).

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:13

Je hebt inderdaad gewichten nodig voor alle delen. :j

Zeker niet te weinig gaan eten met borstvoeding geven, maar een reep chocola vervangen door een fruitsalade kan dan bijvoorbeeld weer wel.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:24

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:25

Ik ben maar een rondje gaan wandelen :j

Is het wel aan te raden om morgen wederom twee work outs te doen? Ik vind 1 work out van een half uurtje zo lam, zeker aangezien ik heel de dag vrij heb en geen plannen om iets actiefs te gaan doen.

En dat van eten dat klopt Phor, maar soms sla ik een beetje door. Misschien omdat ik zelf zo weinig resultaat zie dat ik denk dat als ik meer doe en niet tussendoor schandalig eet er wel resultaten zullen zijn.

Margreet schreef:
Dit is een leuk startsetje: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/

In de aanbieding en gratis verzending! (Arme postbode...)

Heb jij die toevallig? Ik heb die van de action, maar die zijn eigenlijk te smal voor mijn handen. Als ik dan op de dumbells moet staan doet dat pijn =(

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:34

Ja dames, heb met mezelf weer een deal gesloten.
Gestopt met shredden na 29 dagen. Het ging gewoon allemaal niet meer, en heb nu 2.5 week 'vrij' gehad van bewegen, door vele pijntjes en druk druk.
Morgen weer beginnen met bewegen, geen shred voor mij meer, zit te twijfelen over welke work out ik ga volgen, maar weet wel dat ik het hardlopen weer ga oppakken. Dat is al een begin. Was van de zomer begonnen van 0-5 km en toen liep ik ineens 8km achter een.. nu heb ik al moeite met 4km, dus mooi om daar weer mee te beginnen, daarnaast weer een Jillian, maar weet echt nog niet welke..
Wil het liefst iets met benen, buik, billen. Armen etc hoeft niet perce voor mij, net zoals écht krachttraining niet.. K ga de OP nog maar eens goed doorlezen..

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:39

Ik zou me ook graag willen melden! Hier een stille meelezer en zojuist de eerste Shred work out gedaan.. Ik kan de trap amper nog op! Ga toch regelmatig naar de sportschool maar dit viel toch even tegen... Went het snel of stel ik me aan?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:42

aronneke schreef:
Went het snel of stel ik me aan?

Nee & Nee :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:43

@Solar: eet je wel voldoende? Toen ik geen resultaat meer had (en zelfs bijkwam) at ik gewoon veel te weinig

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:44

solarpleure: Wat is je doel? Wil je slanker worden / afvallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:52

Bhriseis schreef:
@Solar: eet je wel voldoende? Toen ik geen resultaat meer had (en zelfs bijkwam) at ik gewoon veel te weinig

Maar hoe weet je nou als je genoeg binnenkrijgt dan? Vind gezond eten echt lastig. En geld voor een diëtiste heb ik helaas niet.

En als het niet meezit ben ik snel geneigd om zakken chips weg te werken.